اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دماوند خبر داد

وجود 5 سرپرست به ازای هر یتیم دماوندی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران از سرپرستی هر فرزند یتیم این شهرستان توسط پنج خیّر خبر داد.

وجود 5 سرپرست به ازای هر یتیم دماوندی

سعید فلاح امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: از جمله وظایف کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و مد نظر مردم شریف کشورمان، سرپرستی ایتام تحت عنوان طرح «اکرام و محسنین» است.

وی ادامه داد: در این طرح، خیّران سرپرستی یک یا چند فرزند را بر عهده می‏گیرند و هر ماه مبلغی معین از طریق کمیته امداد به کودکان تحت حمایت اختصاص می‏دهند.

فلاح اضافه کرد: خوشبختانه فرزندان یتیم این خطه در دو حوزه رودهن با 125 کودک و دماوند با 122 کودک از سرپرستانی بسیار مشتاق برای رسیدگی به آنها بهره‏مند هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران افزود: در حال حاضر، هر فرزند یتیم دماوندی دست‏کم از پنج سرپرست برخوردار است.

وی ادامه داد: این حامیان در هشت ماه سال 91 بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به حساب کمیته امداد امام خمینی(ره) دماوند با هدف اختصاص به ایتام این شهرستان واریز کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران همچنین از راه‏اندازی سامانه پیام کوتاه این نهاد در استان تهران خبر داد.

وی تصریح کرد: مردم می‏توانند شماره‏ همراه خود را در اختیار مأموران تخلیه صندوق‏های صدقات خانگی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دهند تا از مزایای این طرح برخوردار شوند.

فلاح اضافه کرد: مردم با پیوستن به سامانه پیام کوتاه کمیته امداد از گزارش مالی چند ماهه صندوق خانگی خود باخبر شده و همچنین پیامک‏های مذهبی را در ایام مختلف دریافت می‏کنند.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول