اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی:

تولید چای دست مافیای این محصول را کوتاه می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت کنترل واردات چای گفت: اهمیت دادن به تولید چای، دست مافیای این محصول را کوتاه می‌کند.

تولید چای دست مافیای این محصول را کوتاه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین قربانی در جمع خبرنگاران ساماندهی چای را از دغدغه‌های امروز کشاورزان چایکار دانست و اظهار کرد: چای یک محصول راهبردی است که اگر مدیریت نشود در آینده نزدیک با توجه به فضای منطقه به فراموشی سپرده می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌افزایی بین نمایندگان و اصحاب رسانه و دلسوزان در مدیریت صنعت چای نقش دارد، افزود: همه باید در کنار یکدیگر با مدیریت صنعت چای این محصول را احیا کنیم.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه امضای تفاهمنامه صدرا با سازمان چای کشور را موجب تحول عظیم در صنعت چای خواند و خاطرنشان کرد: این اقدام در صنعت چای یک تلنگر است.

*کنترل واردات چای ضرورت احیای صنعت چای است

وی افزایش برگ سبز چای درجه با قیمت یک‌هزار و 200 تومان و برگ سبز درجه دو با نرخ 700 تومان طبق تفاهمنامه مذکور اذعان کرد: این نرخ نیز مقرون به‌صرفه نیست و باید در صنعت چای مدیریت صورت گیرد.

قربانی احیای سازمان چای را مورد تاکید قرار داد و گفت: کنترل بحث واردات چای از موارد مهم در احیای صنعت چای بوده و به نفع بازرگانی چای است.

وی با تاکید بر کوتاه کردن دست مافیای چای، اذعان کرد: اهمیت دادن به تولید چای، دست مافیای این محصول را کوتاه می‌کند.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس با عذرخواهی از کشاورزان چایکار از تاخیر در پرداخت مطالبات چایکاران، یادآور شد: دولت باید حق و حقوق و مطالبات چایکاران را به‌موقع پرداخت می‌کرد که این امر صورت نگرفت.

انتهای پیام/2300/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول