اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

صنعتگران افسران گمنام جنگ اقتصادی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا صنعتگران را رزمندگان گمنام جنگ اقتصادی ذکر کرد و گفت: صنعتگران نقش خود را در جنگ اقتصادی به خوبی ایفا می‌کنند‌.

صنعتگران افسران گمنام جنگ اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان صبح امروز در جمع صنعتگران شهرک شهید سلیمی شهرستان آذرشهر اظهار کرد: مشکلات و شرایط سخت تولید و صادرات در کشور قابل ملموس بوده و با تشدید تحریم‌ها در سال‌های اخیر نیز بیشتر شده است.

وی افزود: تنها راه برون رفت از تحریم‌ها، تسلیم نشدن و یا مقاومت و تدبیر است.

پورجمشیدیان اضافه کرد: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی، شرایط سخت متفاوتی را در جنگ تحمیلی تجربه و ثابت کرده است که در صورت مدیریت اصولی، اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم در جنگ اقتصادی نیز پیروز نبرد اقتصادی خواهیم بود.

فرمانده سپاه عاشورا بر ضرورت شناسایی، پیگیری و حل مشکلات صنعتگران تأکید کرد و افزود: حل مشکلات اقتصادی جامعه همواره دغدغه نظام بوده و رهبر معظم انقلاب همواره بر برطرف کردن مشکلات و موانع این حوزه تأکید دارند.

وی افزود: بسیج کارگری استان مشکلات مربوط به حوزه صنایع را شناسایی و جمع‌بندی کرده و به مسئولان امر انتقال می‌دهد.

پورجمشیدیان با اشاره به نقش‌آفرینی صنعتگران در جنگ اقتصادی یادآور شد: صنعتگران از حیث دلسوزی سرمایه‌های خود را صرف تولید و اشتغال در جامعه می‌کنند و دارایی‌ها و سرمایه خود را صرف دلالی‌های نامشروع نمی‌کنند.

وی صنعتگران را رزمندگان گمنام جنگ اقتصادی ذکر کرد و یادآور شد: صنعتگران نقش خود را در جنگ اقتصادی به خوبی ایفا می‌کنند و همراهی مسئولان با جهادگران جنگ اقتصادی در نبرد با تحریم‌ها ضروری است.

فرمانده سپاه عاشورا همبستگی بین نمایندگان مجلس شواری اسلامی استان و وجود دو نفر از نمایندگان آذربایجان شرقی به عنوان روسای دو کمیسیون تاثیرگذار و مهم مجلس شورای اسلامی را از دیگر عوامل موثر برای توسعه اقتصادی منطقه عنوان کرد و گفت: باید از این ظرفیت‌ها به نحو شایسته‌تری بهره برد.

انتهای پیام/60002/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول