اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز:

تسهیلات بهسازی به نانوایی‌های البرز پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار البرز از ارائه پرداخت تسهیلات بهسازی به نانوایی‌های استان البرز خبر داد.

تسهیلات بهسازی به نانوایی‌های البرز پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، یحیی رمضانی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد آرد و نان البرز اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که به سمت کیفی‌سازی بیشتر پخت نان پیش رفته و رضایت‌مندی مردم را نیز بیش از گذشته فراهم کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون 11 کارگروه آرد و نان در این استان تشکیل شده است که این جلسات گامی موثر در جهت توسعه و کیفی‌سازی پخت نان در این استان توسط نانوایان بوده است.

این مسئول با بیان اینکه باید مشکلات نانوایی‌ها را مرتفع کرد، افزود: با ارائه تسهیلات به نانوایان می‌توانیم بخش عمده‌ای از مشکلات نانوایی‌ها را حل کنیم.

رمضانی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که نانوایان باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند رعایت بهداشت کامل در نانوایی‌ها است.

وی تصریح کرد: در این راستا نظارت‌های مستمری بر نحوه فعالیت نانوایی‌ها انجام می‌شود و با نانوایی‌هایی که فاقد اصول بهداشتی باشند برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

رمضانی گفت: با توجه به اینکه 175 نانوایی در استان البرز وجود دارد لذا پیگیری‌های لازم برای دوگانه‌سوز شدن این تعداد نانوایی در استان ادامه دارد.

وی آموزش بازرسین، پرداخت تسهیلات بهسازی به نانوایان، بازرسی مستمر نانوایی‌ها و کارخانجات و سیلوها و همچنین ایجاد شعبه ویژه در اداره کل تعزیرات حکومتی استان به منظور بررسی تخصصی و سریع از تخلفات را از دیگر مواردی عنوان کرد که در جلسات آرد و نان مورد بحث قرار گرفته است.

انتهای پیام/2302/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول