اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تصادفات 48 ساعت گذشته رخ داد

8 کشته و مجروح در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: بر اثر وقوع تصادفات طی 48 ساعت گذشته در سطح جاده‎های استان یک نفر کشته و 7 نفر مجروح شدند.

8 کشته و مجروح در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، علیرضا قدمی اظهار داشت: طی 48 ساعت گذشته بر اثر وقوع تصادفات در سطح جاده‎ها و معابر برون‎شهری استان یک نفر کشته و هفت نفر مجروح شدند.

وی تصریح کرد: در تصادف فوتی که ساعت سه بامداد شب گذشته در یکی از محورهای روستایی شهرستان گرگان به وقوع پیوست متأسفانه راکب یک دستگاه موتورسیکلت در برخورد با سواری زانتیا فوت کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان یخ‎زدگی سطح جاده‎ها را از علل وقوع تصادف طی این مدت دانست و از رانندگان خواست هنگام رانندگی از ترمز زدن‎های ناگهانی جداً خودداری کنند.

وی به راکبان موتورسیکلت‎ها نیز توصیه کرد از حرکت کردن با فاصله بسیار نزدیک پشت سر کامیون‎ها و خودروهای سنگین جداً خودداری کنند.

قدمی همچنین به راکبان موتورسیکلت‎ها توصیه کرد هنگام رانندگی حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند چراکه در صورت بروز حادثه از ضربه مستقیم به سر جلوگیری می‎کند.

انتهای پیام/2307/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول