اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس انتقاد کرد

تعطیلی مراکز درمانی برخی دهستان‌های اسدآباد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسدآباد در مجلس با انتقاد از بسته بودن برخی مراکز بهداشتی و درمانی در سطح دهستان‌ها گفت: مسئولان ادارات و نهادها با درایت مشکل مردم را رفع کنند.

تعطیلی مراکز درمانی برخی دهستان‌های اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بهروز نعمتی بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد با اشاره به تحریم کشور ایران از سوی دشمنان، اظهار داشت: هم‌اکنون فروش نفتی ما به 50 درصد رسیده که این مهم یک فشار بزرگ بر نظام جمهوری اسلامی است که می‌طلبد که ما مسئولان تلاش بیشتری در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی نشان دهیم.

وی از ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی در کشور خبر داد و گفت: دشمنان با این تحریم‌ها به دنبال سرنگونی و شکست ما هستند که ما نباید در برابر تحریم دشمنان کوتاه بیاییم.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت خطاب به مدیران به خصوص مدیرانی که از سوی ایشان منتصب شده‌اند، یادآور شد: مدیرانی که منتصب نعمتی هستند باید از اتاق‌هایشان بیرون آیند و در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان در زمینه‌های مختلف تلاش و کوشش کنند.

نعمتی با انتقاد از برخی مسئولان در زمینه عدم استفاده بهینه امکانات موجود شهرستان خواست آنها از امکانات به نحو احسن استفاده کنند.

وی به عدم نصب تابلوی شناسایی برخی روستاها اشاره کرد و افزود: امسال تنها 20 درصد اعتبارات تخصیص می‌یابد و  این مهم نباید ما را از تلاش بازدارد بلکه باید با استفاده از امکانات و توانمندی‌های ادارات پیگیر مشکلات و امور شهرستان باشیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی همچنین با انتقاد از بسته بودن برخی مراکز بهداشتی و درمانی در سطح دهستان‌ها، تصریح کرد: مسئولان ادارات و نهادها باید به عنوان یک مسئول تدبیر، تکریم و درایت را نسبت به کار مردم به کار بگیرند و حضوری فعال داشته باشند.

وی در پایان سخنانش با تأکید بر جذب اعتبارات شهرستان از سوی بانک‌ها از آنان خواست در زمینه ضمانت‌ها سخت‌گیری نکنند.

انتهای پیام/89008/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول