اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 ماهه امسال

هر شبانه‌روز 9 واقعه تولد در دلفان به ثبت رسیده است

خبرگزاری فارس: رئیس ثبت‌احوال شهرستان دلفان گفت: طی 9 ماهه امسال در هر شبانه‌روز 9 واقعه تولد در دلفان به ثبت رسیده است.

هر شبانه‌روز 9 واقعه تولد در دلفان به ثبت رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، منوچهر فتح‌الهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: بر اساس آمار موجود در 9 ماهه نخست سال‌جاری میزان ولادت در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل4,7 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت دو هزار و 486 مورد ولادت در این شهرستان به ثبت رسیده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل دو هزار و 529 مورد ولادت بود.

رئیس ثبت‌احوال شهرستان دلفان گفت: در این مدت همچنین 487 مورد فوت نیز در این شهرستان رخ داده است که این تعداد در مقایسه با سال قبل 19 درصد کاهش داشته است.

به گفته وی در 9 ماهه سال‌جاری در هر شبانه‌روز 9 واقعه تولد در شهرستان دلفان و یک واقعه فوت به ثبت رسیده است.

وی از افزایش ازدواج در شهرستان دلفان خبر داد و افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و 713 مورد ازدواج انجام گرفته که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هفت دهم درصد رشد داشته است.

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان دلفان گفت: در هر شبانه‌روز شش واقعه ازدواج در این شهرستان به وقوع پیوسته است.

فتح‌‌الهی در مورد آمار طلاق در این شهرستان دلفان اظهار داشت: این شهرستان دفترخانه ثبت طلاق ندارد و مراجعان برای ثبت به شهرهای مجاور رفت و آمد می‌کنند.

رئیس ثبت‌احوال شهرستان دلفان در مورد پوشش ثبت ولادت در شهرستان دلفان گفت: این اداره توانسته است 89,4 درصد ولادت و 64,2 درصد افراد فوت شده را در این شهرستان به ثبت برساند.

فتح‌الهی گفت: امسال مأموران این اداره توانسته‌اند 39 نفر از افراد فاقد شناسنامه که در مناطق سخت گذر ساکن هستند، را شناسایی و برای آنان شناسنامه صادر کنند.

انتهای‌پیام/2304/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول