اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سردار سلیمانی صورت گرفت

پیام تسلیت درگذشت معاون لشکر عملیاتی 41 ثارالله

خبرگزاری فارس: سردار حاج‌قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت یادگار دوران دفاع مقدس حسن خواجه معاون هماهنگ‌کننده لشکر عملیاتی 41 ثارالله را تسلیت گفت.

پیام تسلیت درگذشت معاون لشکر عملیاتی 41 ثارالله

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت یادگار دوران دفاع مقدس حسن خواجه معاون هماهنگ‌کننده لشکر عملیاتی 41 ثارالله را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: عروج ملکوتی فرمانده پیشکسوت، رزمنده و پاسدار پرشور سال‌های دفاع مقدس برادر حاج‌حسن خواجه علمدار از رزمندگان ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان کهنوج که به همراه فرزند دلبندش دعوت حضرت دوست را لبیک گفت و پروانه‌وار به دیار باقی شتافت، سبب تأثر و تألم شد.

این پیام می‌افزاید: حاج‌حسن خواجه، برادری مدافع ارزش‌های الهی و اسلامی بود که به وجودش افتخار می‌کردیم اخلاص سادگی و مسئولیت‌پذیری وی زبانزد عموم همرزمان بود، آنکه بعد از هشت سال دفاع مقدس با کمال تواضع و عشق به شهادت فداکارانه و بی‌آلایش در منطقه عملیاتی جنوب شرق (سیستان و بلوچستان) برای برقراری امنیت و استحکام انقلاب عمر خود را سپری کرد.

سلیمانی در پایان این ضایعه ناگوار را به محضر مقام معظم رهبری، مردم کهنوج، همرزمانش در جنوب شرق کشور و خانواده داغدار وی تسلیت گفت.

انتهای پیام/2655/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول