اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس:

استقبال از پروازهای فرودگاه خرم‌آباد مطلوب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: استقبال از پروازهای فرودگاه خرم‌آباد مطلوب است و شرکت‌های هواپیمایی باید پرواز‌های منظم را در دستور کار خود قرار دهند.

استقبال از پروازهای فرودگاه خرم‌آباد مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ابراهیم آقامحمدی ظهر امروز در جریان بازدید از فرودگاه خرم‌آباد در جمع کارکنان این مجموعه با تأکید بر افزایش پروازهای این فرودگاه گفت: افزایش تعداد پروازهای فرودگاه خرم‌آباد عامل مهمی در توسعه همه‌جانبه لرستان است.

وی با بیان اینکه امروزه صنعت حمل و نقل از زیرساخت‌های اصلی توسعه محسوب می‌شود، افزود: حمل و نقل هوایی با توجه به مزیت‌هایی که دارد، بسیار مورد توجه و مهم است.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تعداد پروازهای فرودگاه خرم‌آباد عامل مهمی در راستای ورود گردشگران و سرمایه‌گذاران و توسعه استان در بخش‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه لغو و یا بی‌نظمی مستمر در انجام پروازهای فرودگاه خرم‌آباد در واقع موجب مختل شدن روند رشد و توسعه همه‌جانبه استان لرستان می‌شود، تصریح کرد: بنا بر آمار ارائه شده، استقبال از پروازهای فرودگاه خرم‌آباد مطلوب است و شرکت‌های هواپیمایی باید برقراری پروازهای منظم در این فرودگاه را در دستور کار خود قرار دهند.

آقامحمدی اظهار داشت: وجود امکانات و زیرساخت‌های لازم، فرودگاه خرم‌آباد را در رده 16 فرودگاه برتر کشور قرار داده که برقراری پروازهای روزانه و منظم امکان استفاده بهینه از این تجهیزات را فراهم می‌سازد.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام پروازهای منظم در فرودگاه خرم‌آباد یک خواسته و مطالبه قانونی مردم لرستان است که باید مورد توجه همه مسئولان استانی و کشور قرار گیرد.

در ادامه مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: هم‌اکنون سیستم کمک ناوبری پیشرفته (DVOR) این فرودگاه از محل اعتبارات ارزی شرکت فرودگاه‌های کشور در حال نصب و راه‌اندازی است.

اسفندیار کیانی افزود: فرودگاه خرم‌آباد مشکلی از نظر زیرساختی ندارد و شرایط لازم برای برقراری پروازهای روزانه در این مجموعه فراهم شده است.

انتهای‌پیام/2304/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول