اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری:

آزمایشگاه سم شناسی شهرکرد راه اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: آزمایشگاه سم شناسی پزشکی قانونی این استان از ابتدای دی‌ماه سال‌جاری به صورت عملیاتی کار خود را آغاز کرد.

آزمایشگاه سم شناسی شهرکرد راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منصور فیروزبخت پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آزمایشگاه سم شناسی پزشکی قانونی این استان با تهیه زیرساخت‌های لازم، دستگاه‌های مورد نیاز و نیروی انسانی متخصص، از ابتدای دی‌ماه سال‌جاری به صورت عملیاتی کار خود را آغاز کرد.

این مسئول با بیان اینکه با فعال شدن آزمایشگاه سم‌شناسی دیگر نیازی برای ارسال آزمایشات به دیگر استان‌‌ها نیست، افزود: با راه اندازی این آزمایشگاه از ارسال بیش از 50 نمونه در هر ماه به استان‌های  تهران و اصفهان جلوگیری می‌شود.

فیروزبخت خاطرنشان کرد: عدم ارسال نمونه‌ها به آزمایشگاه سایر استان‌ها، علاوه بر رفع اطاله دادرسی، کاهش هزینه‌ها و تامین امنیت نمونه‌ها از دیگر مزایای راه‌اندازی این آزمایشگاه محسوب می‌‎شود.

فیروزبخت با توجه به ضرورت ارتقای کیفیت خدمات در پزشکی قانونی، گفت:  اداره کل پزشکی قانونی استان نیازمند تامین اعتبارات لازم برای تهیه تجهیزات روز دنیا در راستای تحقق این هدف است.

وی با اشاره به اهمیت کار پزشکی قانونی و شرایط سختی کار در این مجموعه گفت: پزشکی قانونی یکی از دستگاه‌های زیرمجموعه قوه قضائیه است که کار کارشناسی پرونده‌های قضایی را انجام می‌دهد و با توجه به شرایط خاص کاری در این سازمان، صعوبت و سختی کار و سرو کار داشتن با حقوق مردم، خدمت رسانی در پزشکی قانونی تنها با داشتن روحیه ایثار و از خود گذشتگی امکان پذیر است.

انتهای پیام/68001/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول