اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

نانوایان چهارمحال و بختیاری 22 هزار نفر ساعت آموزش‌ دیدند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت:‌ تاکنون خبازان و شاغلان واحدهای نانوایی افزون بر 22 هزار نفر ساعت آموزش‌های تخصصی پخت کیفی نان و بهداشت محیط را فرا گرفته‌اند.

نانوایان چهارمحال و بختیاری 22 هزار نفر ساعت آموزش‌ دیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمن کرمی صبح امروز در نشست کمیته آرد و نان این استان، اظهار داشت: تاکنون خبازان و شاغلان واحدهای نانوایی افزون بر 22 هزار نفر ساعت آموزش‌های تخصصی پخت کیفی نان و بهداشت محیط را فرا گرفته‌اند.

وی بر ضرورت ارتقای کیفیت پخت نان در سطح واحدهای نانوایی این استان تأکید کرد و گفت: با هر گونه تخلف در حوزه آرد و نان به شدت برخورد می‌شود.

کرمی با اشاره به ممنوعست توزیع آرد غنی نشده در این استان، ابراز داشت: تمام آردهای تولیدی کارخانجات این استان با اسید فولیک و آهن غنی سازی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری سرانه مصرف آرد در این استان را هشت کیلوگرم اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ماهانه افزون بر 8 هزار تن آرد غنی شده در سطح واحدهای نانوایی این استان توزیع می‎شود.

این مسئول با اشاره به ممنوعیت استفاده از نمک یددار در پخت نان، ابراز داشت: به منظور ارتقای سلامت افراد جامعه افزون آهن و اسید فولیک به آرد در کارخانجات استان الزامی است.

وی با بیان اینکه هر واحد پخت نان و آرد به ازای هر تخلف از پنج تا 20 میلیون ریال جریمه می‎شود، اذعان داشت: در صورتی که آرد غنی نشده در خبازی‌های استان پخت شود، متصدیان به عنوان متخلف باید پاسخگو باشند و با آنان به شدت برخورد قانونی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت تمایل می‌توانند نظرات خود را در ارتباط با کیفیت تولید و عرضه نان به شماره 30001518 پیامک کنند.

انتهای پیام/68001/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول