اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نساجی به دنبال مالک/ بانوی با تعصب هم کاری نکرد

خبرگزاری فارس: با تلاش‌های صورت گرفته هنوز مالک جدید تیم نساجی مشخص نشده و باید منتظر ماند و دید تا این تیم با توجه به کسب نتایج قابل قبول چرا در این وضعیت قرار گرفته است.

نساجی به دنبال مالک/ بانوی با تعصب هم کاری نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، تیم نساجی مازندران در این چند روز اخیر به خوبی توانسته سر تیتر خبرگزاری‌ها را از آن خود کند، این تیم که در روز جمعه گذشته باید در مقابل تیم ابومسلم مشهد قرار می‌گرفت با توجه به عدم حمایت از سوی مالک باشگاه و البته با تلاش‌های بی‌دریغ سرمربی و سرپرست خود مبنی بر اعزام بازیکنان به مشهد مقدس این کار صورت نگرفت.

البته ناگفته نماند که مسئولان ورزش استان هم تلاش‌های زیادی انجام دادند تا این اعزام صورت گیرد اما با آوردن 50 میلیون تومان پول نقد و دادن دو فقره چک به مبلغ 500 میلیون تومان برای پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان این مشکل حل نشد.

با آمدن خانم امیرکمالی به عنوان خریدار جدید همه چیز را هواداران تمام شده می‌دانستند چرا که با تشویق‌های بی‌امان خود بر سر تمرین تیم نساجی وی را بانوی با تعصب خواندند و همچنین وی هم در آنجا بیان کرد برای خریدن تیم پافشاری خواهد کرد و به مشکلات تیم پایان خواهد داد.

تا اینکه پس از جلسات زیاد و اعلام چند شرط و با پذیرفتن شروط همه‌ چیز را تمام شده می‌دانستند اما در سویی دیگر مدیرعامل اسبق نساجی با آوردن سرمایه‌گذاری دیگر خواهان بدست آوردن نساجی شد که باز هم دادن تیم به خانم امیر کمالی از سوی مسئولان ورزش به تعویق بیفتد، احمد سعادتمند اعلام کرد که 24 ساعت مهلت به پرهام مالک باشگاه نساجی داده شده تا نظر خود را اعلام کند و بعد از آن تصمیم نهایی گرفته شود.

به گزارش فارس، شنیده می‌شود که خانم امیر کمالی مورد تایید مسئولان قرار نگرفته است با این همه مشکل باید دید که چه مسئولی پاسخگو است.

انتهای پیام/86017/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول