اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

چهارمین مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: چهارمین مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین در کیلومتر 12 شهرستان ملایر ـ توره در استان همدان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

چهارمین مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین به بهره‌برداری رسید

بابک قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به ازدیاد خودروها و گسترش حمل و نقل در سطح کشور بسیار ضروری است که از صحت و امنیت خودرو اطمینان حاصل کرد چرا که این امر با حفظ سلامتی خود و دیگران در ارتباط است.

وی افزود: افتتاح و راه‌اندازی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین به منظور دستیابی به اهداف ارتقای ایمنی و گامی در راستای حفظ محیط زیست از آلودگی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها در بخش حمل و نقل عمومی است.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های همدان در زمینه چگونگی احداث این مراکز بیان کرد: پس از دریافت تقاضای ارائه شده به این اداره با اخذ استعلام از سایر ادارات مرتبط، نسبت به صدور مجوز ساخت به متقاضیان اقدام و پس از احداث و راه‌اندازی نظارت بر عملکرد این مراکز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به مراکز احداث شده قبل گفت: مراکز معاینه فنی پاسارگاد واقع در محور نهاوند ـ کرمانشاه، نگین غرب کبودراهنگ واقع در محور همدان ـ رزن، راه کربلا واقع در محور اسدآباد ـ کنگاور و اخیرا نیز مرکز معاینه فنی ملایر ـ توره نیز خدمات خود را که شامل معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای یاد شده است به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهند.

قهرمانی یادآور شد: پنجمین مرکز نیز با عبور از مراحل اخذ مجوز در کیلومتر شش همدان با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال ساخت است که در آینده نزدیک تکمیل و شروع به فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/89002/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول