اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان خبر داد

عضویت 450 نفر در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان

خبرگزاری فارس: دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان گفت: 450 عضو در قالب مشاوران، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها در این سازمان در راستای نظم‌بخشی فعالیت‌های رایانه‌ای در این سازمان فعالیت می‌کنند.

عضویت 450 نفر در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان

سید مرتضی میر‌عظیمی در حاشیه نمایشگاه رایانه و اتوماسیون اداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان مجموعه‌ای مرم نهاد است، اظهار کرد: این مجموعه از سال 1384 در استان اصفهان راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان براساس مصوبات قانونی مجلس شورای اسلامی و آیین‌نامه‌های دولتی بوده است، ادامه داد: این سازمان به منظور نظم‌بخشی فعالیت‌های رایانه‌ای در سطح استان فعالیت می‌کند.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه نظم‌بخشی فعالیت‌های رایانه‌ای اعم از نرم‌افزار، سخت‌افزار و شبکه از اهمیت چشمگیری برخوردار است، تصریح کرد: ساماندهی بخش IT و فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه فناوری اطلاعات از اهداف این سازمان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه پس از راه‌اندازی این سازمان در استان 10 کمیسیون تخصصی در قالب کمیسیون‌های فنی در استان راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: این کمیسیون‌ها در راستای بررسی مشکلات و آسیب‌شناسی فعالیت‌های تخصصی راه‌اندازی شده‌اند.

میر‌عظیمی کمیسیون امور صنفی، توسعه سیستم‌های نرم‌افزاری، اینترنت، پژوهش و آموزش، شبکه و امنیت، سخت‌افزار، پذیرش و امور رفاهی را از جمله کمیسیون‌های راه‌اندازی شده در این سازمان دانست و تاکید کرد: این کمیسیون‌ها به صورت کارشناسی مشکلات و آسیب‌های موجود در بخش‌های رایانه‌ای را بررسی می‌کنند.

وی به مشاوران، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها به عنوان اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 450 عضو در قالب مشاوران، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها در این سازمان در راستای نظم‌بخشی فعالیت‌های رایانه‌ای در این سازمان فعالیت می‌کنند.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان گفت: همبستگی و انسجام صنفی مطلوب و مناسبی بین اعضای این سازمان وجود دارد و بازرسان این سازمان به صورت مرتب و مداوم به فعالیت اعضای این سازمان نظارت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور اقدامات بسیاری در بخش اتوماسیون اداری در استان انجام شده است، اظهار کرد: امسال فعالیت‌های صورت گرفته در راستای دست‌یابی به اتوماسیون اداری مطلوب و مناسب در سطح استان جدی‌تر و پر‌رنگ‌تر از سال‌های گذشته بوده است.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول