اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

منویات رهبری در توسعه فعالیت‌های قرآنی محقق شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به لزوم توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مورد توسعه فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: ستاد برگزاری مسابقات باید در راستای تحقق منویات معظم‌له تلاش ویژه به خرج دهد.

منویات رهبری در توسعه فعالیت‌های قرآنی محقق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از کمیته روابط عمومی ستاد برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی گفت: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران فرصتی مغتنم برای شناسایی ظرفیت‌ها و توان بالقوه استان در زمینه استعدادهای قرآنی به شمار می‌رود.

ابراهیمی افزود: دستگاه‌های مسئول نسبت به تدوین برنامه‌ای اصولی برای بهره‌گیری هر چه مطلوب‌تر از این فرصت به ویژه در مورد نوگلان قرآنی اهتمام کنند.

وی به لزوم توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مورد توسعه فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و عنوان داشت: ستاد برگزاری این مسابقات باید در راستای تحقق منویات معظم‌له تلاش ویژه به خرج دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسئولیت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مورد به معاونت وزارت محول شده است، اظهار داشت: تشکیل معاونت قرآن و عترت از جمله فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این راستا بوده است.

ابراهیمی ادامه داد: مسئولیت کمیته فرهنگی ستاد برگزاری مسابقات قرآنی استان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سپرده شده که با جدیت در حال انجام وظیفه است.

وی به تاثیر مطلوب نشر معارف قرآنی بر نسل‌های نو، رشد و اعتلای فرهنگی جوانان در سایه‌سار آموزه‌های نجات‌بخش و انسان‌ساز قرآن کریم اشاره و خاطر نشان کرد: برای مقابله همه جانبه با تهاجم فرهنگی دشمنان باید از فرهنگ قرآنی استفاده لازم را برد.

ابراهیمی با اعلام اینکه مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران یک رویداد خجسته و بی‌نظیر فرهنگی برای استان به شمار می‌رود، بیان داشت: باید از حضور نخبگان و فرهیختگان قرآنی در این همایش بزرگ، حداکثر بهره‌گیری صورت پذیرد.

انتهای پیام/86003/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول