اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

انجام 2 میلیون بازدید از وبلاگ‌های حوزه‌های خواهران در آذر ماه

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: تعداد بازدید از وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران در آذرماه به حدود 2 میلیون مرتبه رسید.

انجام 2 میلیون بازدید از وبلاگ‌های حوزه‌های خواهران در آذر ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمدتقی جلیلی اظهار کرد: در آذر ماه بیش از 240 وبلاگ زیر پوشش سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران به فعالیت پرداختند که در این وبلاگ‌ها 2 هزار و 844 مطلب ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه مطالب منتخب این وبلاگ‌ها در صفحه خانگی سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.womenhc.com به نمایش درمی‌آید، افزود: طی آذرماه 557 مطلب منتخب از وبلاگ‌ها در این صفحه به نمایش درآمد.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران در اختیار مدارس، طلاب و مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران قرار دارد یادآور شد: طی هر ماه وبلاگ‌های برتر بر اساس شاخص‌هایی نظیر بازدیدهای وبلاگ، تعداد مطالب ارسالی، تعداد مطالب منتخب‌ شده، نظرات نویسنده و نظرات ارسالی روی وبلاگ، برگزاری طرح‌ها، همایش‌ها و مسابقات و میزان مشارکت در طرح‌ها و مسابقات در مقایسه با سایر وبلاگ‌ها معرفی می‌شوند.

جلیلی ادامه داد: طی آذر ماه از میان وبلاگ‌های مدارس علمیه خواهران کشور وبلاگ‌های مدارس علمیه خدیجه کبری(س) اصفهان، الزهرا(س) شاهین‌دژ و الزهرا(س) کوی نصر تهران به عنوان وبلاگ‌های برتر ماه معرفی شدند.

وی وبلاگ‌های برتر متعلق به طلاب خواهر را نیز شامل تفاحه الفردوس از استان اصفهان، ترنم گل از استان گلستان و بیداری اسلامی از استان اصفهان معرفی کرد.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: از میان وبلاگ‌های مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران نیز وبلاگ‌های مدیریت‌های استانی کردستان، مازندران و زنجان رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: علاقه‌مندان به استفاده از مطالب وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند به نشانی اینترنتی www.womenhc.com مراجعه کنند.

جلیلی اضافه کرد: بانوان طلبه برای ثبت‌نام در این سامانه می‌توانند از طریق تماس با پشتیبانی سایت womenhc.com اقدام کرده و درخواست خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول