اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دستجرد:

در زمینه تخصیص بودجه تنها به جمعیت اکتفا نشود

خبرگزاری فارس: شهردار دستجرد گفت: در سطوح عالی کشور برای اختصاص بودجه به شهرها تنها به جمعیت مناطق توجه می‌شود که این امر مشکلاتی را برای دستجرد به وجود آورده است.

در زمینه تخصیص بودجه تنها به جمعیت اکتفا نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید اکبر موسوی امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی دستجرد با علی لاریجانی رئیس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دستگاه‌های متولی امور زیرساختی بدون همکاری شهرداری مشکلاتی را به وجود می‌آورند که پس از آن همه تقصیرها بر عهده شهرداری گذاشته می‌شود.

وی افزود: دستجرد از جمله مناطقی است که به عنوان منطقه نمونه بین‌المللی و شهر نمونه شناخته شده و همه این موارد توقعاتی را به وجود می‌آورد اما در سطوح عالی کشور در تخصیص اعتبارات تنها جمعیت را در نظر می‌گیرند.

لزوم تامین امکانات برای گردشگران قمی

شهردار دستجرد با بیان اینکه خدمات ارائه شده در دستجرد بیشتر از برخی مناطق پرجمعیت دیگر است گفت: همواره خدماتی برای زائران در قم در نظر گرفته می‌شود اما فکر خاصی برای گردشگران قمی که به مناطقی چون دستجرد و خلجستان مسافرت می‌کنند نمی‌شود.

وی با اشاره به بودجه شهرداری دستجرد در سال جاری بیان داشت: اعتبار سال جاری شهرداری این شهر 675 میلیون تومان بوده است که 70 درصد آن تحقق می‌یابد.

نبود پروژه‌های مهرماندگار و مصوبات سفر رهبری مشکل عمده دستجرد

موسوی خاطرنشان کرد: امسال از نظر اعتباری در مضیقه هستیم ضمن اینکه پروژه‌های مهر ماندگار و پروژه‌های مصوب سفر رهبری در دستجرد وجود ندارد و با گذشت 10 ماه از سال 91 هیچ عملیات عمرانی در این شهر صورت نگرفته است.

شهردار دستجرد با اشاره به هزینه‌های پایه در شهرداری‌های مختلف عنوان داشت: در بحث ارزش افزوده نیز باید حداقل‌ها را در نظر گرفت زیرا مشکلات موجود سبب کاهش نیروها شده است.

وی ادامه داد: در زمینه قانون هدفمندی یارانه‌ها مشکلاتی در خصوص طرح‌های شهرداری به وجود آمده است بنابراین اگر قانونی توسط دولت تصویب می‌شود باید اعتبارات مربوط به آن نیز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/78004/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول