اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار امروز با مسئولان بخش‌های مختلف صورت گرفت

تاکید لاریجانی بر مردمی شدن کشاورزی و تولید

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی امروز با مدیران نهادها و بخش‌های مختلف استان قم دیدار و بر ضرورت مردمی شدن کشاورزی و رونق تولید تاکید کرد.

تاکید لاریجانی بر مردمی شدن کشاورزی و تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف استان قم از جمله شورای اسلامی شهرهای قم و دستجرد، رئیس دانشگاه قم، و ائمه جمعه استان با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

در دیدار نخست حجت‌الاسلام سید حسین میرمومنی امام جمعه کهک با اشاره به تحصیل 11 هزار طلبه در منطقه پردیسان بر ضرورت ایجاد یک مدرسه علمیه در این منطقه تاکید و ابراز کرد: در خصوص امور عمرانی و تامین اعتبارات در بخش کهک مشکلاتی وجود دارد که باید توسط مسئولان و نمایندگان قم در مجلس پیگیری شود.

در دیدار دوم که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دستجرد برگزار شد، محمدحسین میرزایی رئیس این شورا با بیان اینکه دستجرد نسبت به سایر شهرهای قم از محرومیت بیشتری برخوردار است افزود: در حال حاضر این شهر زمینه تبدیل شدن به یک قطب گردشگری را دارد اما در این زمینه شاهد کوتاهی‌هایی هستیم.

لاریجانی نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت ورود مردم به بخش‌های کشاورزی و تولید خواستار مردمی شدن این قسمت‌ها و توجه بیشتر مردم به آبادانی بخش‌های خود شد.

در ادامه رئیس و معاونان دانشگاه قم با لاریجانی دیدار کردند. آیت‌الله احمد بهشتی رئیس این دانشگاه در این دیدار از کسب مجوز احداث پردیس بین‌المللی دانشگاه قم خبر داد و افزود: برخی مسئولان در گذشته وعده کمک‌های مالی کرده بودند اما هنوز این امر تحقق نیافته است.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی معاون فرهنگی دانشگاه قم نیز طی سخنانی در این دیدار با اشاره به ارتباط این دانشگاه با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مسئله سبب شده است این دانشگاه یک مرکز آموزش عالی ویژه مطرح شود که به مسائل قرآنی و تربیتی توجه خاصی دارد.

معاون اداری مالی دانشگاه قم نیز در این دیدار مسائلی را در خصوص مشکلات اعتباری دانشگاه عنوان کرد.

در پایان دیدارهای امروز رئیس و سایر اعضای شورای اسلامی قم به منزل پدری لاریجانی در قم آمدند تا با وی در خصوص مسائل مهم شهری به ویژه کلان پروژه‌های عمرانی گفت‌وگو کنند.

حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر رئیس شورای اسلامی قم در این دیدار اظهار کرد: در حال حاضر با وجود مشکل نقدینگی پروژه‌های عمرانی قم در حال انجام هستند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه اجرای طرح حرم – جمکران گفت: امیدواریم کندروهای این مسیر به زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/78004/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول