اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر:

کارخانه روغن فرآیند کاشمر مجددا راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: کارخانه روغن فرآیند کاشمر که توانایی تولید 10 درصد روغن مصرفی کشور را دارد مجددا راه‌اندازی می‌شود.

کارخانه روغن فرآیند کاشمر مجددا راه‌اندازی می‌شود

مهدی فروزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: کارخانه روغن فرآیند با 680 نیرو فعال بود که حدود دو سال پیش به علت عدم تأمین سرمایه در گردش تعطیل شد و فعال شدن مجدد این واحد صنعتی بزرگ که توان تولید 10 درصد روغن مصرفی کشور را داراست زمینه‌ساز اشتغال مفید در شهرستان خواهد شد.

فروزان با اشاره به جلسه اخیر خود با استاندار خراسان‌رضوی در رابطه با این کارخانه افزود: در این جلسه مقرر شد در آینده نزدیک با مشارکت بانک سپه و شرکت امید بانک سپه کشور این کارخانه راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: لذا با مشارکت بانک سپه برای تأمین مواد خام و پرداخت یکصد میلیارد ریال تسهیلات برای شروع اولیه کارخانه اقدام می‌شود.

فرماندار کاشمر گفت: مقرر شده است که بانک سپه طی 15 روز زمینه پرداخت و تقسیط تسهیلات و مشارکت شرکت امید کشور را که از بزرگ‌ترین شرکت‌های واردات و صادرات در زمینه روغن و مواد خام است فراهم کند.

وی تصریح کرد: اگر مدیر عامل کارخانه در این مدت نتواند شرایط راه‌اندازی کارخانه را فراهم کند، کل کارخانه از اختیار وی خارج شده و از فرد یا ارگان دیگری به عنوان مشارکت‌کننده استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/70003/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول