اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی خبر داد

نصب 4 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: سال جاری چهار دستگاه تردد شمار جدید در محور ارومیه به سرو و ارومیه به اشنویه نصب شده است.

نصب 4 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

بابک طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به دوربین‌های نظارت تصویری و شناساگر در محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: اطلاعات این دستگاه‌ها پس از استخراج به سازمان و اشخاص مختلف در ارتباط با موضوع از جمله مرکز مدیریت راه‌های کشور، مدیران ادارات مختلف، انجمن‌های صنفی حمل و نقل، پلیس راه و پایانه‌های مرزی برای بهره‌برداری لازم ارسال می‌شود.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌های کاربردی و ارتقای ایمنی جاده‌های آذربایجان‌غربی در کوتاه مدت و بلند مدت، تصریح کرد: استخراج میزان ترافیک موجود در جاده‌ها و ارسال این اطلاعات به صورت پیامک به مرکز مدیریت راه‌های استان و کشور از جمله مزایای نصب دستگاه‌های دوربین‌های نظارت تصویری و شناساگر در محورهای ارتباطی است.

طالبی با بیان اینکه وضعیت ترافیکی راه‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی در مدیریت راه‌های استان به صورت آنلاین کنترل می‌شود، گفت: در صورت بروز مشکلات جوی اطلاعات لازم در اختیار دستگاه‌های ذی‌ربط برای جلوگیری از تردد از این محورها قرار می‌گیرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی با اشاره به نصب چهار دستگاه تردد شمار جدید در محور ارومیه به سرو و ارومیه به اشنویه، خاطر نشان کرد: در سال جاری تعداد دستگاه‌‌های تردد شمار از 24 دستگاه به 28 دستگاه رسیده است.

این مسئول اذعان داشت: جابه‌جایی چهار دستگاه دکل دوربین‌های نظارت هوشمند به منظور بهره‌برداری بهینه در محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی انجام یافته است.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول