اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آشنایی مادران با مسائل تربیتی

دوره تربیت مربی در مناطق محروم قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مجتمع فرهنگی نور از برگزاری دومین دوره تربیت مربی مادران در مناطق محروم قم با هدف آشنایی مادران با مسائل تربیتی خبر داد.

دوره تربیت مربی در مناطق محروم قم برگزار می‌شود

حسن محمدی‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت استمرار فعالیت‌های فرهنگی اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی این مجتمع طوری طراحی شده که در طول ایام سال استمرار داشته باشد.

وی به برگزاری دوره‌های جدید تربیت مربی مادران اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت توجه به خانواده در فعالیت‌ها و برنامه‌ها برگزار می‌شود.

*برگزاری دوره تربیت مربی مادران از 15 دی

مدیر مجتمع فرهنگی نور خاطرنشان کرد: این دوره با توجه به مشاهده ناهنجاری‌های رفتاری و بزه‌های احتمالی در منطقه نیروگاه با هدف آشنایی مادران با مسائل تربیتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این طرح گفت: دوره تربیت مربی مادران به منظور برطرف کردن ناهنجاری‌های فردی از سنین کودکی و آموزش روش تربیت صحیح کودکان به مادران برگزار می‌شود.

محمدی‌تبار ارتقای سطح مهارت و دانش تربیتی مادران و تأمین نیروهای متخصص برای برگزاری دوره‌های تربیت کودک در مساجد و حسینیه‌های منطقه نیروگاه را از دیگر اهداف دوره تربیت مربی مادران ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا 15 دی فرصت دارند عدد 20 را به همراه نام و نام خانوادگی و سن به سامانه پیامکی 3000856110 ارسال کنند.

مدیر مجتمع فرهنگی نور عنوان داشت: دومین دوره تربیت مربی مادران با حضور استاد تراشیون از نیمه دوم دی بر اساس نیازهای موجود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول