اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

شهدا نمونه بارز عدالت خواهی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به رشادت‌های و فداکاری‌های شهدا گفت: شهدا نمونه بارز عدالت خواهی هستند.

شهدا نمونه بارز عدالت خواهی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به‌همراه امام جمعه خیرآباد به مناسبت نهم دی ماه از خانواده‌های معظم شهدا بازدید کردند.

در این دیدار رحیم زمانی و حجت السلام و المسلمین جعفر محسن زاده به دیدار خانواده‌های شهید احمد زواره، یحیی بقرایی و محمد بقرایی رفتند.

مجتبی عرب عامری، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین، محمد میرزایی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، عباس برکان رییس بنیاد شهید شهرستان ورامین و ملکی معاون فرهنگی بیناد شهید ورامین نیز در این دیدار و بازدید حضور داشتند.

زمانی با ابراز خرسندی از دیدار خانواده شهدا اظهار داشت: ‌این توفیق به‌دست آمد تا در چنین روزی با حضور در بیت شهداء از نزدیک با بستگان این عزیزان همیشه جاودان آشنا شوم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: شهدا نمونه بارز عدالت خواهی و صبر و استقامت می‌باشند که امیدواریم ما نیز بتوانیم با تاسی از آنان راهشان را ادامه دهیم.

امام جمعه خیرآباد نیز در ادامه گفت:‌ از جمله برنامه‌های ستاد نماز جمعه خیرآباد دیدار با خانواده شهدا می‌باشد و در در نظر داریم به هر بهانه‌ای با حضور در بیت شهدا از نزدیک با خانواده آن عزیزان دیدار نماییم .

امام جمعه جواد آباد نیز عنوان کرد: خانواده شهدا به‌‌عنوان ولی نعمتان ما میباشند و ما نیز باید در هر برهه از زمان دین خود را به آنان ادا کنیم.

حجت السلام و المسلمین جعفر محسن زاده گفت: به جا آوردن صله رحم کمترین توفیقی است که نصیب ما شده است.

انتهای پیام/2462/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول