اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری حساس

سایپای شمال مازندران میزبان راهیان کرمانشاه شد

خبرگزاری فارس: از سری رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور دیداری حساس بین دو تیم سایپای شمال و راهیان کرمانشاه برگزار می‌شود.

سایپای شمال مازندران میزبان راهیان کرمانشاه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم سایپای شمال که در نیم فصل نتوانست نتایج قابل قبولی را کسب کند و شاگردان دست‌نشان از بخت بد در چند دیدار با توجه به این‌که می‌توانستند پیروز میدان باشند علی‌رغم تمام تلاش خود بازی را واگذار کردند.

تیم سایپای شمال همانند دیگر همشهری خود با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و گفته می‌شود مدیرعامل تیم مهدی پیروزرام جهت تهیه بودجه در تهران بسر می‌برد تا بتواند بازیکنانش را در این بازی با شارژ مالی روحیه دهد.

اما راهیان کرمانشاهی مقابل این تیم شمالی صف‌آرایی می‌کنند که با رهبری بازیکن اسبق استقلال جواد زرینچه نتایج قابل قبولی را کسب کرده است.

ان تیم که پیش از این با نان شیرین فراز در رقابت‌ها حاضر می‌شد به علت مسائل مدیریتی به نام راهیان کرمانشاه تغییر نام داد.

این تیم که از خط دفاع خوبی برخوردار است باید دید که در بازی روز جمعه در ورزشگاه شهدای ساری مقابل تیم سایپای شمال چه نتیجه‌ایی را کسب می‌کند.

همچنین پس از عقد قرارداد حامد حاجتی و علی حداد، ناصر آذرکیوان به تیم راهیان کرمانشاه پیوستند.

به گزارش فارس، تیم سایپای شمال از 13 بازی با کسب 16 امتیاز در مکان 11 جدول گروه ب قرار دارد و تیم راهیان کرمانشاه با 13 بازی و کسب 23 امتیاز پس از استقلال صنعتی اهواز در رده دوم جدول قرار دارد.

انتهای‌پیام‌/86017/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول