اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی قمی تیم ملی کاراته:

تیمی پرقدرت را به رقابت‌های کشورهای اسلامی می‌فرستیم/ دعوت 3 کاراته‌کا در هر وزن

خبرگزاری فارس: مربی قمی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان از اعزام تیمی متشکل از برترین‌های کشور به مسابقات کشورهای اسلامی خبر داد.

تیمی پرقدرت را به رقابت‌های کشورهای اسلامی می‌فرستیم/ دعوت 3 کاراته‌کا در هر وزن

علیرضا کتیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه کاراته‌کاهای مستعد و بسیار توانمندی را در پیکارهای انتخابی کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی شناسایی کردیم که در آینده می‌توانند افتخارآفرینان کاراته کشورمان لقب بگیرند.

وی ادامه داد: خوبی برگزاری پیکارهای انتخابی بازی‌های کشورهای اسلامی در غیاب چهره‌های سرشناس تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی این بود که نفرات جدیدی از استان‌های مختلف به میدان آمدند و با انگیزه و مصمم روی تاتامی حاضر شدند.

*دعوت سه نفر از هر وزن

مربی قمی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان افزود: این انتخابی موجب شد تا نفرات خوبی را شناسایی کرده و در هر وزن حداکثر سه نفر را برای حضور در اردوی تیم ملی کاراته به منظور کسب آمادگی برای اعزام به مسابقات کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در اوزان منهای 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم به انجام رسید، اضافه کرد: در وزن منهای 55 کیلوگرم محمد شایگان از قم، محمد قاسمی از گیلان و مهدی حاتمیان از همدان به اردو دعوت شدند.

کتیرایی افزود: در وزن منهای 60 کیلوگرم حامد اکبری از زنجان و علیرضا اجدادی از گیلان در این اردو حضور خواهند یافت در حالی که در وزن منهای 67 کیلوگرم محمدرضا بخشی از مرکزی و محمد غروبی از گیلان در این اردو در کنار دیگر ملی پوشان خواهند بود.

وی یادآور شد: در وزن منهای 75 کیلوگرم باز هم شاهد حضور نماینده‌ای از کاراته استان قم یعنی محمد هادی داودآبادی هستیم در حالی که در این وزن محمد کیشانی از استان مرکزی و حامد زیگساری از استان گیلان دیگر مدعیان به شمار می‌روند.

 

مربی قمی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان بیان داشت: در وزن منهای 84 کیلوگرم نیز مهدی سلطانی از مرکزی، منصور حسن‌بیگی از تهران و احسان حیدری از کرمانشاه و در وزن به اضافه 84 کیلوگرم پیمان سلطانیان و ایمان سنچولی به ترتیب از کرمانشاه و گلستان اردونشین شدند.

وی ابراز داشت: همچنین امیر مهدی‌زاده از قم، سعید احمدی، بهمن عسگری، سعید فرخی، ابراهیم حسن‌بیگی، علی فداکار، ذبیح‌الله پورشیب، سامان حیدری، سجاد گنج‌زاده و مازیار الهامی نفراتی هستند که به دلیل حضور در مسابقات جهانی فرانسه از شرکت در نخستین مرحله انتخابی تیم ملی معاف شدند.

کتیرایی افزود: همچنین با توجه به مصدومیت، مجتبی شکوهی در وزن منهای 60 کیلوگرم، سعید حسنی‌پور در وزن منهای 84 کیلوگرم و مجید خسروی در وزن منهای 67 کیلوگرم با ارائه گواهی پزشکی از سوی کادر فنی به نخستین مرحله اردو دعوت شدند اما حضورشان در اردوی آمادگی منوط به موفقیت در پیکارهای انتخابی درون اردویی خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول