اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال

صبا از راه ساری به قهرمانی نزدیک می‌شود

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دیداری حساس از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در تلاش برای نزدیک شدن به قهرمانی برابر تیم راه ساری صف‌آرایی می‌کند.

صبا از راه ساری به قهرمانی نزدیک می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته دوم از دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز جمعه هشتم دی ماه آغاز می‌شود ولی طبق برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال صبای قم از ساعت 15 روز شنبه 9 دی ماه در دیداری حساس در خارج از خانه میهمان تیم فوتسال راه ساری خواهد بود.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم فوتسال صبای قم در هفته نخست از نیم فصل دوم این رقابت‌ها دوشنبه گذشته میزبان تیم فوتسال شهرداری تبریز بود و این دیدار را با پیروزی پرگل شش بر دو برابر میهمان خود پشت سر گذاشت و حالا صبایی‌ها در هفته دوم دور برگشت در سالن سید رسول حسینی ساری میهمان تیم راه ساری خواهند بود.

صبای قم در حالی که در پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، در هفته پانزدهم در خارج از خانه به دنبال این است که با شکست راه ساری همچنان صدر جدول رده‌بندی را در اختیار خود نگه دارد.

 

* تعقیب‌کنندگان تیم حسن‌زاده

از سوی دیگر در حال حاضر شاگردان محسن حسن‌زاده سرمربی جدید تیم فوتسال صبای قم، در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال بالاتر از گیتی پسند اصفهان و تیم‌هایی مانند حفاری اهواز، فرش آراء مشهد و شهید منصوری قرچک همچنان در مکان صدر جدول ایستاده‌اند.

هفته دوم از دور برگشت بازی‌های چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی آغاز می‌شود که این بازی ششمین بازی خارج از خانه تیم فوتسال صبای قم در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال محسوب می‌شود و صبا به دنبال یازدهمین برد این فصل است.

*رقابت 12 تیم در شش بازی

12 تیم از جمع 13 تیم لیگ برتری این هفته در دیدارهایی حساس و سرنوشت‌ساز برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که در این بین صبای قم بعد از قدرت‌نمایی در 13 بازی قبل به دنبال این است که بار دیگر به پیروزی رسیده و به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

هم‌اکنون در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و البته تا پایان هفته اول دور برگشت، تیم فوتسال صبای قم با کسب 32 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان با یک امتیاز کمتر صبا را تعقیب می‌کند.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول