اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

طرح فوکویامایی آمریکا در ایران شکست خورد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا از شکست طرح فوکویامایی آمریکا در ایران خبر داد.

طرح فوکویامایی آمریکا در ایران شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام ابوالضل عباسی‌ولایی ظهر امروز در همایش 9 دی و مراسم رونمایی از نرم افزار یک وجب آسمان که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در سال‌های بعد از انقلاب توانسته است با همت و تلاش فراوان، پیشرفت علمی خود را مطابق یا معیارهای جهانی بیش از 11 برابر پیشرفت جهانی بکند.

وی افزود: این آمار 11 برابر بودن پیشرفت علمی جهان را کشورهلی غربی گفته‌اند ولی مطابق با آمارهای خودمان این پیشرفت، بیش از 11 درصد و نزدیک 16 درصد بوده است.

* 9 دی ماه مظهر صبر و اقتدار مردم ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: 9 دی ماه مظهر صبر و اقتدار مردم ایران اسلامی است به طوریکه با حمایت و تبعیت همه جانبه از ولی فقیه توانستند بار دیگر بینی استکبار جهانی را به خاک مالیده و به جهانیان ثابت کنند که ملت ایران تا آخرین لحظه، ولی فقیه خویش را تنها نمی گذارند.

وی با اشاره به بیاناتی از حضرت امام خمینی (ره) در خصوص یاد کردن وقایع تاریخی گفت: باید همه مردم ایران بدانند که در روز 9 دی، استکبار جهانی یک رویاروی همه جانبه را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده بود که مردم ایران نیز با هوشیاری ولی‌فقیه زمان و آگاهی خودشان توانستند برای چندمین بار متوالی استکبار جهانی را در این رویارویی همه جانبه شکست دهند.

ولایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فوکویاما یکی از نظریه‌پردازان ژاپنی الاصل مقیم آمریکا است که باید تمام تئوری‌هایی که فوکویاما می‌دهد، آن ها را عملی کند.

وی افزود: فوکویاما نیز نقشه‌ای کشیده بود که با اجرای آن نقشه در ایران، اصلا اثری از نظام جمهوری اسلامی ایران باقی نخواهند ماند  که خوشبختانه اهداف آنان مثل همیشه نقش بر آب شد.

ولایی گفت: بعد از واقعه 9 دی، تحلیلگران آمریکایی در روزنامه‌های خود اذعان کرده بودند که در این رویارویی حساس با ایران، تمام باروت های خود رابه سوی ایران شلیک کرده بودند ولی به هدف اصابت نکرد.

ولایی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تحلیل اهداف مکتب سکولاریسم گفت: هدف سکولاریسم این است که حاکمیت دینی را از زندگی اجتماعی مردم ، حذف کند و آن را به حاشیه بکشد و در گذر زمان اصلا اثری از حاکمیت دینی در جهان به خصوص در کشورهای مسلمان باقی نماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ضمن اشاره به اقدامات و موفقیت‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا و استکبار جهانی اگر بدانند که در حمله نظامی به ایران، پیروز می شوند قطعا لحظه ای برای حمله به ایران درنگ نخواهد کرد.

انتهایپ یام/60002/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول