اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهریز:

۹ دی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهریز با گرامیداشت سالگرد حماسه بزرگ 9 دی‌ماه، اظهار داشت: ۹ دی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

۹ دی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام علی برهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز با بیان اینکه در 9 دی‌ماه 88 قله افتخارات ملت ایران فتح شد، اظهار داشت: 9 دی به عنوان قله افتخارات ملت در هشت ماه جنگ نرم و عملیات روانی دشمن به عنوان نقطه عطفی در راستای نمایش اتحاد و انسجام ملی ایرانیان حول محور ولایت در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

برهان گفت: وقتی به مقدس‌‌ترین مقدسات حمله شد، مردم احساس خطر کردند و در این شرایط لازم نبود کسی به مردم چیزی بگوید، آنها از هویت اسلامی و ولایی خود دفاع کردند و از کسانی که در برابر اعتقادات آنان ایستادند، برائت جستند، قیام عاشورائیان در روز 9 دی برای امام حسین(ع) و اعلام اطاعت از رهبری بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز افزود: دشمنان داخلی و خارجی که از حضور میلیونی مردم در عرصه انتخابات همه نقشه‌های شوم خود را نقش بر آب دیده بودند، فتنه 88 را رقم زدند.

وی اضافه کرد: آنها می‌خواستند با دامن زدن به اینکه در انتخابات رئیس جمهوری تقلب صورت گرفته، این موفقیت نظام و شیرینی حضور میلیونی مردم را تلخ کنند.

امام جمعه مهریز گفت: ملت ایران با بیداری و به صورت خودجوش و مردمی وارد عرصه شدند و خالق حماسه بزرگ نهم دی شدند.

برهان تصریح کرد: دشمنان باید بدانند در مقابل عزم و اراده ملت ایران حرفی برای گفتن ندارند و به طور قطع نقشه‌های آنها همواره نقش بر آب خواهد بود.

وی تصریح کرد: کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که اعتمادی را که مردم ایران نسبت به نظام جمهوری اسلامی دارند، نسبت به نظام حکومتی خود داشته باشند، اعتماد به نظام، از این بهتر و روشن‌تر نمی‌شود.

انتهای پیام/90005/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول