اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیته آب مجلس شورای اسلامی:

انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی ایران خواست مردم است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیته آب کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی ایران را خواسته اصلی مردم عنوان کرد.

انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی ایران خواست مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا خسروی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: استان سمنان با تقدیم

3 هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس، رتبه دوم تعداد شهدا را در کشور به دست آورده و دین خود را به انقلاب و ایران اسلامی ادا کرده است.

وی تصریح کرد: فعالیت در شهر حاج ملاحکیم الهی، مجتهد برجسته مردم‏پناه و ظلم‏ستیز، شهر شیخ علاءالدوله سمنانی عارف و شاعر نامدار، با مردمی مبارز و انقلابی که سهم به‏سزایی در مبارزات حق‏طلبانه و پیروزی انقلاب داشته‏‏اند و دیاری که با سجایای انسانی مردم آن، «شهر اخلاق» نام گرفته است، باید حساب شده و دقیق باشد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به‏جاست که حق‏شناس مردم بزرگوار خود باشیم و از همه همشهریان و مردم شریف سمنان، مهدی‏شهر، سرخه، شهمیرزاد و درجزین و دیگر توابع دور و نزدیک تشکر کرده و امید داشته باشیم که بتوانم با دلالت و کمک و یاری آنان در مجلس محلی که برای نخستین بار در کشور تشکیل شده است و همراهی هیئت رئیسه مجلس و نمایندگان بلندمرتبه و تعامل و همدلی دیگر نمایندگان استان، برای شهر و دیارمان گام‏های محکم و استواری برداریم و مدافع حقوق مردم عزیز ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

خسروی اضافه کرد: مردم استان سمنان با همه قابلیت‏ها و سرمایه‏های معنوی از کمبودهای زیادی رنج می‏برند.

وی گفت: کمبودهای آنان نه از بابت خودشان است و کسری‏های آنان نه از بابت فرزندان این دیار بوده، بلکه به خاطر ١٢ میلیون زائری است که از استان سمنان عبور کرده و در مسیر جاده‏هایشان جان عزیزان خود را از دست می‏دهند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع مناطق حادثه‏خیز و اصلاح ورودی و خروجی‏های شهرهای سرخه، سمنان، درجزین، مهدی‏شهر و شهمیرزاد تاکید کرد.

خسروی رسیدگی ویژه به فرودگاه سمنان، گازرسانی به مناطق ایج، امامزاده عبدالله و جوین، فولادمحله و شهرک صنعتی شهمیرزاد و انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی ایران را از خواسته‏های مردم عنوان کرد.

وی بر لزوم ادامه و تکمیل آزادراه حرم تا حرم، اجرای راه‏آهن سمنان- فیروزکوه و انارک به اصفهان و اجرای کمربندی شمال‏شهر سمنان تاکید کرد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای سد فینسک و ٩ دی، تکمیل زیرساخت‏های شهرک صنعتی و پرداخت غرامت کشاورزان خسارت‏دیده باید از سوی مسئولان مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/ 22493/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول