اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آب‌پخش:

برخی افراد در پی نابودی فوتبال دشتستان هستند/ برای فوتبال جیب می‌دوزند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آب‌پخش گفت: برخی افراد در پی نابودی فوتبال دشتستان هستند.

برخی افراد در پی نابودی فوتبال دشتستان هستند/ برای فوتبال جیب می‌دوزند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سعید رضائی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت سی‌امین سالروز تاسیس باشگاه پرسپولیس آبپخش برگزار شد اظهار داشت: شهرستان دشتستان همواره یکی از قطب‌های فوتبال استان بوشهر بوده و بازیکنان بسیاری از این شهرستان چهره شدند و بعضا شاهد حضور برخی از این بازیکنان در تیم‌های مطرح کشور و تیم ملی نیز بوده‌ایم.

وی به وضعیت حال حاضر فوتبال در شهرستان دشتستان اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه در سال‌های اخیر و به علت عدم مدیریت مناسب، شاهد قرار گرفتن فوتبال دشتستان در سراشیبی سقوط هستیم و یکی از مهم‌ترین عوامل این شرایط حضور سودجویان در فوتبال است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آب‌پخش افزود: برخی افراد هستند که در فوتبال تنها به فکر جیب خود هستند و در این راه حاضرند هر کاری بکنند تا به سود خود برسند و هیچ باکی هم از نابودی فوتبال در این شهرستان ندارند.

وی در ادامه با اشاره به سقوط تیم فوتبال پرسپولیس برازجان از لیگ دسته دوم کشور و منحل شدن این تیم پس از این اتفاقات، اضافه کرد: برخی افراد به دنبال این هستند که پرسپولیس آب‌پخش که در حال حاضر تنها نماینده شهرستان دشتستان در رده بزرگسالان در سطح استان است، به همین سرنوشت دچار شود.

رضائی خاطرنشان ساخت: سقوط تیم فوتبال پرسپولیس برازجان ضربه بزرگی برای فوتبال دشتستان بود و باعث رکود در فوتبال این شهرستان شد و تا زمانی این گونه افراد در فوتبال دشتستان حضور دارند و اعمال قدرت می‌کنند، فوتبال دشتستان روز خوش نخواهد دید.

وی ادامه داد: در ابتدای فصل جاری با توجه به سقوط تیم پرسپولیس برازجان به لیگ دسته سوم کشور و عدم‌آمادگی این تیم برای حضور در این مسابقات، بنا به پیشنهاد مسئولان فوتبال استان بوشهر می‌خواستیم به عنوان نماینده دشتستان به جای این تیم در لیگ دسته سوم حضور داشته باشیم ولی برخی کارشکنی‌ها باعث شد تا دشتستان نماینده‌ای در این مسابقات نداشته باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آب‌پخش به وضعیت هیئت مدیره این باشگاه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تیم پرسپولیس آب‌پخش از یک هیئت مدیره قوی تشکیل شده که به هیچ وجه اجازه دخالت و اعمال نفوذ به افراد سودجو را نمی‌دهد و با تلاش‌های صورت گرفته به صورت کلی حواشی را از تیم خود دور کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: این افراد همچنان در فوتبال حضور دارند و همه تلاش خود را برای ضربه‌زدن به تیم ما به کار گرفته‌اند و تلاش دارند هر طور که شده مانع موفقیت ما شوند.

رضائی با تقدیر از  عباسی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس آب‌پخش، تصریح کرد: عباسی با حضور مداوم و پیگیری‌های خود به طور کلی حواشی را از تیم دور کرده و کل بار مالی باشگاه را یک تنه به دوش می‌کشد که همین تلاش‌ها باعث ماندگاری فوتبال دشتستان در سطح استان شده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آب‌پخش اضافه کرد: امثال عباسی هستند که فوتبال دشتستان را نگه داشته‌اند و با وجود بسیاری از سنگ‌اندازی‌ها، ایشان همچنان در این فوتبال مانده‌اند و این بار سنگین را به دوش می‌کشند.

وی با انتقاد از عدم همراهی و همکاری مسئولان شهرستان دشتستان با این باشگاه، افزود: در حالی که شاهد حمایت بسیار مناسب مسئولان دیگر شهرستان‌ها از نمایندگان فوتبال آن شهرستان‌ها هستیم، این حمایت را در شهرستان دشتستان نمی‌بینیم و حتی از حمایت معنوی مسئولان نیز بی بهره‌ایم.

رضائی با ابراز رضایت از نتایج کسب شده توسط این تیم در فصل جاری مسابقات لیگ استان، گفت: متاسفانه در نیم فصل اول نتوانستیم نمایش مناسبی داشته باشیم و در برخی مسابقات به سادگی امتیازها را از دست دادیم و از قهرمانی دور شدیم ولی رفته رفته و در نیم فصل دوم آن قالب تیمی خود را یافتیم و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در پایان خواستار حمایت بیشتر مسئولان از باشگاه‌های ورزشی شهرستان شد و افزود: مسئولان باید با همراهی باشگاه‌ها به کمک ورزش بیایند تا شاهد حضور بیشتر مردم در عرصه‌های ورزشی باشیم.

انتهای پیام/ 2451/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول