اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات کرمانشاه:

نهم دی ماه برای همیشه در تاریخ ثبت شد

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن حماسه 9 دی با صدور بیانیه‌ای بر عبرت‌آموزی از وقایع تلخ سال 88 تاکید کرد.

نهم دی ماه برای همیشه در تاریخ ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن حماسه 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه که یک نسخه آن به دفتر فارس ارسال شده، آمده است: نهم دی ماه برای همیشه در تاریخ ثبت شد و پیام نوادگان معنوی خمینی کبیر برای دنیا آن بود که شور حسینی و غیرت ایرانی تازیانه همیشه برافراشته‌ای است بر پیکر دشمنان خدا.

این بیانیه می‌افزاید: حماسه عظیم و مردمی یوم‌الله نهم دی ماه، تجلی دوباره کلام امام راحل بزرگوار بود که این مردم از مردم حجاز در عهد رسول‌الله (ص) و امیر المومنین (ع) برترند.

در ادامه این بیانیه آمده است: تاریخ محل عبرت‌آموزی است؛ لازم است همگان از وقایع تلخ سال 88 درس عبرت فراگرفته تا دیگر شاهد تکرار وقایع این‌چنینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نباشیم.

در پایان آمده است: خیل عظیم دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات کرمانشاه نیز با عرض تبریک این روز به پیشگاه امام زمان (عج) و ملت ایران و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن و ولی‌امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای؛ آمادگی، دشمن‌شناسی، هوشیاری و بصیرت خود را در راستای دفع فتنه‌ها و تبعیت از فرامین و عمل به منویات رهبر انقلاب اعلام می‌دارند و توفیق ایشان و ملت بزرگ ایران را از خداوند متعال مسألت دارند.

انتهای پیام/2700/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول