اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشگین‌شهر رخ داد

دستگیری چهار سارق طلا و جواهرات در مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: چهار سارق طلا و جواهرات در مشگین‌شهر با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در شهرستان مشگین دستگیر شدند.

دستگیری چهار سارق طلا و جواهرات در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده انتظامی شهرستان مشگین در جمع خبرنگاران با اعلام خبر دستگیری سارقان حرفه‌ای طلا و جواهرات در مشگین‌شهر اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر سرقت طلا و جواهرات در برخی از منازل و مغازه‌ها کارآگاهان پلیس آگاهی فعالیت‌های خود را آغاز کردند و توانستند با هوشیاری و مراقبت افراد سارق حرفه‌ای را دستگیر کنند.

حسین اصلانی‌فر تصریح کرد: زنی که قصد فروش مقادیری طلا و جواهرات را بدون فاکتور داشت با تلاش اتحادیه زرگران شناسایی و دستگیر شد و در اعترافات خود به همکاری با سارقان طلا و جواهرات اذعان کرد.

وی خاطرنشان کرد: همسر یکی از این سارقان حرفه‌ای به همدستی با اعضای باند که برای سرقت طلا و جواهرات از منازل مردم تلاش می‌کردند، اعتراف کرده و در یک عملیات ویژه اعضای چهار نفره این باند دستگیر شدند.

اصلانی‌فر اضافه کرد: دستگیرشدگان در تحقیقات و اعترافات خود به 16 سرقت معترف شده و در اقدامی سریع پلیس موفق شد همه اعضای این باند را دستگیر کرده و طلا و جواهرات به سرقت رفته را پیدا کند.

کشف و ضبط 21 هزار لیتر سوخت قاچاق در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل نیز از کشف 21 هزار لیتر سوخت قاچاق در اردبیل با تلاش سودجویان و برخی کامیون‌داران غافل خبر داد.

موسی عالی‌زاده گفت: عده‌ای افراد سودجو با استفاده از کامیون‌های تانکردار شبانه دست به قاچاق سوخت می‌زدند که ما با همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق شدیم عاملان قاچاق را در محور خروجی استان دستگیر کنیم.

وی افزود: این گروه با استفاده از تاریکی شب سعی در حمل این سوخت قاچاق داشتند که با رعایت مسایل ایمنی کامیون آنها در محور میانه – اردبیل متوقف شده و افراد قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

عالی‌زاده خاطرنشان کرد: ‌در بررسی‌ها مشخص شد راننده کامیون با بارنامه حمل تینر اقدام به قاچاق نفت سفید می‌کرد که کامیون حامل سوخت قاچاق به همراه راننده به شرکت نفت انتقال داده شده و عاملان سوخت قاچاق شناسایی و دستگیر شدند.

فرار سارق در حین رانندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما در پارس‌آباد نیز سارق سابقه‌دار خودرو به همت مرزبانی فرماندهی پارس‌آباد دستگیر شد.

مأموران در گشت‌زنی خود به یک خودروی سرقتی که پرونده آن در جریان بوده مشکوک شده و وارد عمل شدند و این خودرو را متوقف کرده که راننده خودرو با رها کردن خودروی مسروقه از محل متواری شده که مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و او را دستگیر کردند.

مأموران هنگ مرزی پارس‌آباد با اقدامات گسترده و تحقیقات جامع موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در محل سکونتش شدند.

انتهای پیام/62001/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول