اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل:

سارق وجوه نقد خودروها در اردبیل دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: با اقدام کارآگاهان پلیس آگاهی سارقی که در اردبیل از داخل خودروهای پارک شده افزون بر 330 میلیون ریال سرقت کرده بود دستگیر شد.

سارق وجوه نقد خودروها در اردبیل دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، موسی عالی‌زاده اظهار کرد: به دنبال سرقت وجوه نقد از داخل تعدادی خودروهای پارک شده در هسته مرکزی شهر اردبیل، کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اردبیل اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کردند.

وی گفت: برای شناسایی سارقان دوربین‌های مدار بسته موجود در محل‌های سرقت بازبینی و از آن طریق سارق که به تنهایی دست به سرقت می‌زد شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل یادآور شد: با انتقال سارق دستگیر شده به پلیس آگاهی وی به 10 فقره سرقت وجوه نقد از داخل خودروها در هسته مرکزی شهر اعتراف کرد.

عالی‌زاده با اشاره به سرقت میلیونی این سارق از داخل خودروها به شهروندان توصیه کرد از قرار دادن وسایل و لوازم با ارزش و وجوه نقد در داخل خودروها حتی برای لحظه‌ای خودداری کنند.

انتهای پیام/62005/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول