اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر خبر داد

پرداخت 8 میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از پرداخت 8 میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری در استان بوشهر خبر داد.

پرداخت 8 میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمجید رازه چهارشنبه شب در نشست با استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش‌های استاندار بوشهر در تعیین تکلیف مدیریت تامین اجتماعی استان، اخذ مجوز هیئت‌های تجدیدنظر تامین اجتماعی و پیگیری بدهی دستگاه‌ها به این اداره کل اظهار داشت: این دیدار موجب تقویت انگیزه در بین همکاران و تحکیم روابط کاری در بخش تامین اجتماعی خواهد شد.

وی با بیان اینکه 342 هزار بیمه شده اصلی در استان بوشهر داریم، تصریح کرد: بیشترین تراکم جمعیتی افراد تحت پوشش در شهرستان کنگان با 74 هزار بیمه شده و شهرستان بوشهر با 62 هزار بیمه شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: با احتساب تعداد افراد تحت پوشش بیمه شده اصلی 860 هزار نفر در استان بوشهر از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

رازه گفت: تعداد کل کارگاه‌های دارای بدهی به تامین اجتماعی استان 17 هزار و 74 کارگاه است که تا نیمه دوم آذر ماه سال‌جاری تعداد دو هزار و 164 کارگاه درخواست خود را برای بخشودگی جرائم حق بیمه به شعبات استان دادند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت:  این درخواست‌ها معادل 13 درصد از کل کارگاه‌های مدیون در سطح استان بوشهر است.

رازه اضافه کرد: با توجه به بند 9ماده واحد قانون بودجه سال 91 کل کشور همه واحدهای صنفی، صنعتی و کشاورزی مشمول قانون بخشودگی جرائم پرداخت حق بیمه هستند که با ارائه و ثبت درخواست لغایت آذر ماه سال جاری می‌توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده در این قانون استفاده کنند.

وی ادامه داد: کارفرمایانی که توان پرداخت بدهی خود را به صورت یک جا ندارند می‌توانند از شرایط تقسیط بدهی نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/66006/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول