اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مرکزی خبر داد

تاسیس 4 نمایندگی جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مرکزی از تأسیس چهار نمایندگی جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در شهرستان‌های استان مرکزی خبر داد.

تاسیس 4 نمایندگی جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مرکزی، محمد علی عباس‌زاده اظهار داشت: این آزمایشگاه‌ها در شهرهای زرندیه، تفرش، کمیجان و خنداب ایجاد خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه‌های آزمایش خاک و آب گفت: استقرار واحد آزمایشگاهی در پروژه ایستگاه راه‌آهن ساوه- همدان و خرید و تهیه تجهیزات مورد نیاز در راستای تقویت توانمندی‌های آزمایشگاه از دیگر برنامه‌های آتی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان است.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مرکزی با بیان اینکه هم اکنون چهار آزمایشگاه مستقل فنی و مکانیک خاک در شهرهای اراک، ساوه، خمین و محلات وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر 27 واحد محلی آزمایشگاه در پروژه‌های مهم استان مستقر است.

عباس‌زاده تعداد آزمایش عملیات خاکی هشت ماهه اول امسال را 28 هزار و 586 با رشد پنج درصدی عنوان کرد و بیان داشت: تعداد آزمایش‌های عملیات آسفالت، پنج هزار و 153 و تعداد آزمایشات عملیات بتنی، 11 هزار و 304 بوده است.

انتهای پیام/87001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول