اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ماه

اکران سیار جشنواره عمار در مساجد روستاهای بابل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: یکی از اکران‌کنندگان جشنواره عمار در مازندران گفت: فیلم‌های جشنواره عمار بهمن‌ماه به صورت سیار در حسینیه و مساجد روستاهای بابل اکران می‌شود.

اکران سیار جشنواره عمار در مساجد روستاهای بابل برگزار می‌شود

سهیل حاجی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: سومین دوره جشنواره عمار در چند بخش در سطح کشور اکران می‌شود که در حال حاضر اکران فیلم‌های جشنواره عمار به صورت مستقل از سوی کانون‌های فرهنگی و تربیتی امام خمینی(ره) در حال انجام است.

وی ادامه داد: جشنواره عمار در نخستین دوره با اکران 4 فیلم کار خود را آغاز کرده که در حال حاضر بیش از 500 فیلم به دبیرخانه جشنواره عمار ارسال شده است.

حاجی‌پور با اشاره به اینکه فیلم‌های رسیده به جشنواره عمار با رویکرد فرهنگی و انقلابی است، بیان داشت: مازندران با ارسال فیلم‌هایی در زمینه شهدای هسته‌ای، جنگ نرم و فیلم‌های انقلابی بخش مهمی از این جشنواره را به خود اختصاص  داده است.

وی با بیان اینکه جشنواره عمار ضعف‌های موجود در جشنواره فیلم کوتاه فجر را پوشش می‌دهد، اذعان داشت: با توجه به اینکه کلیه هزینه جشنواره فیلم فجر از سوی دولت تامین می‌شود، اما این جشنواره کمتر به اکران فیلم‌هایی با محتوای انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و جنگ نرم می‌پردازد، درحالی که جشنواره عمار بیشتر فیلمسازان را به تولید فیلم‌ها با این مضامین سوق داده است.

حاجی‌پور با اشاره به اینکه حضور مسئولان در اکران چند روز اخیر جشنواره عمار در بابل کمرنگ بوده است، بیان داشت: از مسئولان انتظار داریم برای تشویق فیلمسازان حضور پررنگی در جشنواره عمار داشته باشند.

انتهای‌پیام/ 86009/ذ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول