اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرایی اکران جشنواره فیلم عمار در فریمان:

بازتاب فیلم مستند بسیار بیشتر از تبلیغات است

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی اکران جشنواره فیلم عمار در فریمان گفت: بازتاب فیلم مستند برای شفاف‌سازی جوامع بسیار بیشتر از تبلیغات است و می‌تواند با نشان دادن واقعیت‌ها، افکار و دیدگاه‌ها را با حقایق آشنا کند.

بازتاب فیلم مستند بسیار بیشتر از تبلیغات است

غلامرضا جاویدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با برگزاری جشنواره فیلم عمار اظهار کرد: جشنواره فیلم عمار ارائه مستندهایی است که به موضوعاتی مانند تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنگ نرم می‌پردازد.

مسئول اجرایی اکران جشنواره فیلم عمار در فریمان افزود: ویژگی این جشنواره ارسال فیلم‌های مستند به نقاط مختلف شهرها و روستاهای کشور است که این امر سبب جذب تماشاگران بیشتر می‌شود.

جاویدی خاطرنشان کرد: جذابیت فیلم‌های مستند و انیمیشن جشنواره عمار در سطح بالایی قرار دارد به طوری‌که در فریمان این فیلم‌ها در مدارس ابتدایی اکران شد و توانست دانش‌آموزان را به سمت خود جذب کند که این امر سبب می‌شود تا آنها که در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس حضور نداشته‌اند بیشتر با آرمان‌های انقلاب آشنا شوند.

وی یادآور شد: بنده معلم دانش‌آموزان مدرسه در فریمان نیز هستم و تاکنون برای 200 دانش‌آموز فیلم‌های جشنواره را اکران کرده‌ام تا آنها از پایه با انقلاب و اهداف شهدا آشنا شوند؛ قابل توجه است که استقبال از اکران فیلم‌ها بسیار خوب بوده است.

مسئول اجرایی اکران جشنواره فیلم عمار در فریمان با اشاره به نامگذاری جشنواره به نام یکی از صحابه گفت: عمار یکی از صحابه بود که نقش مهمی در شفاف‌سازی جریانات زمان امام علی(ع) داشت و بنده فکر می‌کنم سعی شده تا با نامگذاری این جشنواره به نام عمار در شفاف سازی زمان حاضر با اکران فیلم‌های مستند موثر واقع شد.

جاویدی تاکید کرد: بازتاب فیلم مستند برای شفاف‌سازی جوامع بسیار بیشتر از تبلیغات است و می‌تواند با نشان دادن واقعیت‌ها، افکار و دیدگاه‌ها را با حقایق آشنا کند.

انتهای پیام/70002/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول