اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

مازندران استعداد ویژه‌ای در فعالیت‌های قرآنی دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل گفت: مازندران استعداد ویژه‌ای در فعالیت‌های قرآنی دارد.

مازندران استعداد ویژه‌ای در فعالیت‌های قرآنی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از کمیته روابط عمومی سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم، حجت‌الاسلام حسن روحانی‌ درباره برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآنی در شکوفاهی استعدادهای جوانان تاثیر بسزایی دارد، گفت: این مسابقات باید زمینه علاقه جوانان به سمت مفاهیم قرآنی را فراهم کند.

وی توجه دولت‌های نهم و دهم در تقویت فعالیت‌های قرآنی را تحسین کرد و گفت: مسئولان اجرایی و مدیران فرهنگی در این دولت‌ها با تلاش و توجه بیشتری وارد عرصه فعالیت‌های قرآنی شده‌اند.

امام جمعه بابل ضمن قدردانی از برگزارکنندگان سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور در مازندران افزود: برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی، در قالب برگزاری مسابقات در صورتی به سود جوانان خواهد بود که برنامه‌ریزان و مسئولان اجرایی، زمینه ایجاد انگیزه و رغبت علاقمندان به فعالیت‌های قرآنی را در تمام طول سال در جامعه فراهم کنند.

وی بر مشارکت و دعوت از مراکز قرآنی‌، جامعة‌القرآن، دارالقرآن و دیگر فعالان عرصه قرآنی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات تاکید کرد و گفت: مراکز قرآنی می‌توانند با ارائه برنامه و تدابیر لازم از سوی مسئولان اجرایی، زمینه مناسبی برای شکوفایی استعدادهای جامعه در راستای ترویج فرهنگ قرآنی را به وجود آورند.

امام جمعه بابل اظهارداشت: مازندران ظرفیت ‌بالایی در زمینه رشد استعدادهای قرآنی با وجود مراکز قرآنی دارد، لذا برگزاری این مسابقات، علاقه جوانان استان به سمت فعالیت‌های قرآنی را ارتقا می‌بخشد.

‌مازندران در بهمن ماه، سالجاری میزبان سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم است.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول