اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری خبر داد

تولید برنامه‌های ویژه با محوریت نهم دی‌ در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری از آمادگی این رسانه برای پوشش خبری برنامه‌ها و مراسمات انقلاب اسلامی و نیز تولید برنامه‌های مختلف در بخش‌های صدا و سیما با موضوع نهم دی‌ماه و دهه مبارک فجر خبر داد.

تولید برنامه‌های ویژه با محوریت نهم دی‌ در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الله رحیم‌زاده ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر این استان، اظهار داشت: بهترین چراغ و راهنما برای گم نکردن مسیر، راه ولایت و امامت است.

این مسئول با اشاره به ابعاد پنهان حماسه نهم دی‌ماه، گفت: گاهی باطل با لباس حق می‌آید و در این زمان تشخیص دشوارتر می‌شود و انسانهای بی‌بصیرت ممکن است دچار خطا و لغزش شوند.

رحیم‌زاده افزود: ما باید در عمل ثابت کنیم که رهرو صدیق ولایت هستیم و این مهم با شعار عملی نمی‌شود، همان طور که مردم در حماسه نهم دی‌ماه با عمل ولایتمداری خود را نشان دادند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری از آمادگی صدا و سیمای مرکز استان برای پوشش خبری برنامه‌ها و مراسمات انقلاب اسلامی و نیز تولید برنامه‌های مختلف در بخش‌های صدا و سیما با موضوع نهم دی‌ماه و دهه مبارک فجر خبر داد.

وی تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با برنامه‌های جذاب و متنوع در راستای عملی کردن تدابیر مقام عظمای ولایت همه تلاش خود را در راستای کیفی‌نگری در برنامه‌ها و توجه به نیاز مخاطبان و توجه به اقصی نقاط استان بکار می‌گیرد.

رحیم‌زاده از ایجاد دوره‌های تخصصی خبرنگاران و گزارشگران شهرستان‌های استان به منظور ارتقاء سطحی کیفی و کمی برنامه‌های شهرستان‌ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با ایجاد این دوره‌های تخصصی مشکلات موجود در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی استان برطرف شود.

این مسئول متذکر شد: مسئولان شهرستان‌های استان با ایجاد بستر‌های مناسب زمینه حضور اصحاب رسانه را به  منظور پوشش یا تولید برنامه‌هایی مطابق با خواست و آداب و رسوم مردم شهرستان خود بیش از گذشته به کار گیرند تا در آینده شاهد تولیدات بسیار جذاب و پرمحتوا در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان باشیم.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول