اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی/ معدنی در گفت‌وگو با فارس:

تماشاگر آماتور، رفتاری حرفه‌ای نمی‌داند/ تصمیم‌ کمیته انضباطی مغرضانه نباشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال باریج اسانس با اعلام اینکه تصمیمات کمیته انضباطی به دور از انصاف نباشد، گفت: از تماشاگری آماتور توقع دارند پاسخ رفتار غیرحرفه‌ای‌ والیبالیست را حرفه‌ای‌ بدهند.

تماشاگر آماتور، رفتاری حرفه‌ای نمی‌داند/ تصمیم‌ کمیته انضباطی مغرضانه نباشد

حسین معدنی صبح امروز قبل از سومین دیدار دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در‌گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به طوفان جرایم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال که به تیمش نیز برخورد داشته گفت: ما جریمه تیممان در مورد رفتار نابجای برخی تماشاگرنماها در بازی مقابل متین ورامین را قبول داریم و این رأی که با محرومیت یک دیدار خانگی بدون تماشاگر انجامید را به حق می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه جرایم برخی تخلفات والیبال از سوی مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون والیبال منصفانه نیست، افزود: ما از تماشاگرانی انتظار رفتار حرفه‌ای داریم که حرفه‌ای نیستند ولی از بازیکن حرفه‌ای می‌توانیم توقع رفتار و عملکرد حرفه‌ای داشته باشیم.

معدنی اضافه کرد: ولی بازیکنی که حرفه‌ای بوده و ملی‌پوش است دست به رفتارهای غیرحرفه‌ای می‌زند اما از آن می‌گذرند، نه گزارش و نه برخوردی در قبال آن صورت نمی‌گیرد ولی از تماشاگری که حرفه‌ای نیست توقع دارند پاسخ رفتار غیرحرفه‌ای‌ والیبالیست حرفه‌ای را با حرفه‌ای‌گری بدهند که این خواسته نابجا و نادرست بوده و منصفانه نیست.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان با اعلام اینکه در والیبال کشورمان این اتفاقات می‌افتد، ابراز داشت: جای تاسف دارد که گزارش‌های کاملی از دیدارها به دست کمیته انضباطی فدراسیون نمی‌رسد و در مقابل تصمیم‌های نابجا را شاهد هستیم، قبول دارم در قبال رفتارهای نادرست باید جریمه شویم ولی انصاف نیست با توجه به اینکه شروع اتفاقات از جایی دیگر بوده و از بازیکنی حرفه‌ای سر زده است از تماشاگران توقع حرکات حرفه‌ای داشت البته این حرکات کار را به جایی می‌رساند که دیگر نمی‌توان آن را جمع کرد.

بازیکنان علاوه بر بزرگ بودن در عرصه ورزشی، بزرگ شخصیتی شوند

معدنی با ابراز تاسف از اینکه رفتاری از خیلی بازیکنان بزرگ والیبال سر می‌زند که انسان را به تعجب وادار می‌کند، تصریح کرد: اگر همین الان جلوی این رفتارها را بگیریم مخصوصا بازیکنان جوانی که در شروع کار قرار دارند به گونه‌ای با آنها برخورد شود که ارزش و جایگاه خود را بدانند و شرایط حرفه‌ای بودن را لحاظ کنند برای پیشرفتشان مفید بوده و تبدیل به بازیکنان بزرگی در آینده می‌شوند.

وی با اعلام اینکه بازیکنان علاوه بر بزرگ بودن در عرصه ورزشی بزرگ شخصیتی شوند، یادآور شد: این امر وظیفه فدراسیون والیبال و کمیته انضباطی است که بر روی بازیکنان کار کند.

کمیته انضباطی با همه خاطیان یکسان برخورد کند/ تصمیمات مغرضانه نباشد

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان در سئوال خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر اینکه پایان تصمیمات نابجا و در برخی موارد جانبدارانه کمیته انضباطی برای تیم‌های لیگ برتری، والیبال ما را به کجا خواهد برد، پاسخ داد: متاسفانه با توجه به اینکه در گذشته از سوی کمیته انضباطی سهل‌انگاری‌هایی صورت گرفت هم‌اکنون مسئولان این کمیته می‌خواهند به یکباره سفت و سخت برخورد کنند، با این رفتار موافق هستم به شرطی که تصمیمات مغرضانه نباشد.

معدنی خاطر نشان کرد: کمیته انضباطی باید با همه متخلفان و خاطیان در هر شهر و هر تیمی که رفتار غیر ورزشی دارند در چارچوب ورزش یکسان برخورد کند و مطمئن باشند اثر مثبتی خواهد داشت.

انتهای پیام/86012/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول