اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

پویایی در فعالیت تشکل‌های ولایی ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نکا گفت: پویایی در فعالیت تشکل‌های ولایی ضروری است.

پویایی در فعالیت تشکل‌های ولایی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندرود، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در دیدار با مسئولان جبهه حامیان ولایت مازندران با تشکر از مسئولان این جبهه در استان بیان داشت: همه مردم کشور ولایی هستند همه مردم ولایت را دوست دارند و این را در کلیه مراسم انقلابی به وضوح می‌توان دید اما این مردم ولایی از خود شعار ندارند و در نتیجه از خود برنامه مشخص و واحدی ارائه نمی‌دهند.

امام جمعه نکا با اشاره به نحوه عملکرد دشمن گفت: دشمن دارای تحزب است و ما اگر چه بسیج و مساجد را داریم اما اگر یک تشکیلات منسجم و یک حزب با عملکرد ولایی داشته باشیم، بسیار کمک‌کننده است.

وی در ادامه افزود: اینکه جوانانی با سابقه مذهبی در این تشکیلات گردهم آمده‌اند را به فال نیک می‌گیریم متاسفانه شیعیان ما در طول تاریخ بر همراهی با امامان معصوم غفلت کردند و آن گونه که باید از ولی خود اطاعت کنند نکردند.

محمدی‌لائینی ادامه داد: مصداق این مسئله را در نحوه اطاعت‌پذیری از امام علی(ع) و دو فرزند بزرگوار این حضرت یعنی امام حسن(ع) و امام حسین(ع) به وضوح می‌توان دید اما یاران امام خمینی(ره) بهتر از مردم عصر این سه بزرگوار بودند زیرا مردم ایران اسلامی با همه مشکلات پای ولایت ایستادند و از جان و مال خود برای انقلاب مایه گذاشتند.

وی گفت: پیروی از ولی فقیه و قبول ولایت او، قبول ولایت خدا است و این همان نظریه‌ای است که حضرت امام خمینی(ره) بر آن پای فشردند و آن را به مرحله تحقق رساندند و امیدوارم که این تشکیلات نیز بتواند در رسیدن به اهداف عالیه خود موفق عمل کند و از انحراف عده معدودی از مسئولان در امان بماند.

دبیر جبهه حامیان ولایت مازندران با بیان گزارش عملکرد این جبهه، برنامه‌های آینده این جبهه را در راستای گسترش کمیته مازندرانی‌های خارج استان تشریح کرد.

کوروش گرجی در این مورد با توجه به اهمیت فراوان تشکل‌ها افزود: مطمئنا اگر یک تشکیلات منظم و منسجم دارای شعاری ولایی باشد و گذشته از حرف در مقام عمل نیز ولایی عمل کند امر بسیار مبارکی است.

این مسئول تصریح کرد: بسیاری از تشکل‌ها ممکن است که در راستای باطل باشند اما تشکیلاتی که در راستای ولایت کار و عمل کند ارزشمند است.

به گزارش فارس، در پایان این نشست محسن سلطانی به عنوان مسئول کمیته هیئت‌های مذهبی مازندران معرفی و ابلاغ خود را از دست امام جمعه نکا دریافت کرد.

انتهای پیام/86021/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول