اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

4500 تن میوه شب عید آذربایجانی‌ها ذخیره شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از ذخیره‌سازی 4 هزار و 500 تن میوه برای شب عید آذربایجانی‌ها خبر داد.

4500 تن میوه شب عید آذربایجانی‌ها ذخیره شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هدف‌گذاری و ذخیره‌سازی برای خرید 3 هزار تن پرتقال از استان مازندران و یک‌هزار و 500 تن سیب تولید داخل استانی آغاز شده و قرار‌داد داخلی با اتحادیه باغداران استان به امضا رسیده است.

وی افزود: به منظور تنظیم بازار و قیمت میوه شب عید استان شامل مرکبات و سیب امسال ذخیره‌سازی لازم انجام شده و براساس پیگیری‌های به عمل آمده میوه‌های ذخیره‌ شده دارای کیفیتی مطلوب است تا در ایام پایانی سال با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

*توزیع 1532 تن برنج در آذربایجان شرقی

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست از توزیع برنج محسن و آوازه به مقدار یک‌هزار و 532 تن، برنج خاطره به مقدار 483 تن و برنج پامچال به مقدار 300 تن در سطح استان آذربایجان‌شرقی به منظور تنظیم بازار این کالاها خبر داد.

تراب حسنی افزود: مقدار دو هزار و 315 تن برنج توزیعی در تمام نقاط استان با قیمت هر کیلو 28 هزار ریال توزیع شده و این اقدام همچنان ادامه خواهد داشت.

*اجرای طرح تشدید بازرسی برای تنظیم بازار

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز از اجرای طرح تشدید بازرسی به عنوان یکی از مهم‌ترین محورهای برنامه تنظیم بازار در سال‌ جاری خبر داد و گفت: اجرای این طرح با هدف کنترل و نظارت بر عرضه مناسب کالاهای مورد نیاز شهروندان از ابتدای سال آغاز شده و تا پایان سال تداوم خواهد یافت.

عطاپور افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده بین این سازمان، اداره کل تعزیرات حکومتی، مجامع و اتحادیه‌های صنفی، قیمت‌گذاری و عرضه کالاها به صورت ویژه مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بازرسان این سازمان موجودی کالا در تمام انبارها و سردخانه‌ها را در سراسر استان رصد می‌کنند تا احتمال هر گونه احتکار را از بین ببرند. 

عطاپور از تمام شهروندان استان درخواست کرد تا هر گونه شکایت و گزارش خود را در زمینه تخلفات احتمالی در این زمینه به تلفن 124 ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ارائه کنند.

انتهای پیام/60001‌/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول