اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پردیس دانشگاه فرهنگیان فارس:

60 درصد محتوای اساسنامه دانشگاه فرهنگیان پژوهش است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس گفت: پژوهش 60 درصد محتوای اساسنامه دانشگاه فرهنگیان را تشکیل می‌دهد.

60 درصد محتوای اساسنامه دانشگاه فرهنگیان پژوهش است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی افسری عصر امروز در مراسم هفته پژوهش در دانشگاه فرهنگیان شیراز اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان متناسب با اساسنامه خود می‌تواند تاثیر بسزایی در ارتقای رتبه علمی کشور داشته باشد.

وی افزود: برای این منظور باید مکانیزم عملیاتی کردن پژوهش در پردیس‌ها و سایر مراکز دانشجویی تعریف شود.

افسری ادامه داد: مکانیزم معاونت پژوهشی باید در هر پردیس به صورت پشتیبانی شده با اعتبارات ویژه در راستای اهداف آن تقویت شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌های فارس این استان را به قطب علمی کشور تبدیل کرده و با توجه به غنای تاریخ و فرهنگ این دیار این امر دور از انتظار نیز نیست.

افسری خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان فارس اگر برخی مشکلات رفع و زمینه بروز و ظهور ظرفیت‌ها فراهم شود، جایگاه علمی این استان بسیار بالاتر می‌رود.

وی بیان کرد: در صورت ایجاد بستر شکوفایی توانمندی فرهنگیان، معلمان و مدرسان فارس این استان سهم بیشتری در ارتقای رتبه ایران از دو رقمی به تک‌رقمی خواهد داشت.

رئیس پردیس دانشگاه فرهنگیان فارس ابراز داشت: برای دستیابی به این ارتقای رتبه، باید با مجامع علمی و آموزشی ارتباط تنگاتنگی ایجاد و نتایج تحقیقات در پایگاه‌های استنادی به ثبت رسانده شود.

افسری تصریح کرد: تعدادی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شیراز غیرموظف هستند که با عنایت هیئت امنا باید زمینه ورود رسمی این افراد به مجموعه فراهم و از توان آنها به طور کامل استفاده شود.

به گزارش فارس، مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از دانشجو معلمان نمونه دانشگاه فرهنگیان با حضور قائم مقام دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

انتهای پیام/ 2448‌/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول