اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان خبر داد

هشدار برای شهرهای شرقی و جنوبی خوزستان/زلزله دزفول بدون خسارت بود

خبرگزاری فارس: مدیر کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان از صدور هشدار برای شهرهای شرقی و جنوبی خوزستان خبر داد و گفت: بارش‌ها در اواخر وقت امروز خطر آفرین خواهد بود.

هشدار برای شهرهای شرقی و جنوبی خوزستان/زلزله دزفول بدون خسارت بود

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بارش‌ها از ابتدای بامداد امروز در سراسر استان خوزستان آغاز شده است و خسارتی در بر نداشته است ولی به دلیل شدت بارش‌ها از ساعتی پیش در شهرهای مرکزی، جنوبی و شمال شرقی خوزستان احتمال ایجاد خطراتی در این مناطق وجود دارد.

وی با هشدار به فرمانداران درباره هوشیاری نسبت به بارش‌های عصر و شامگاه امروز تاکید کرد: بارش‌های باران در عصر امروز به دلیل شدت گرفتن بارش‌ها و احتمال جاری شدن سیل در برخی  از شهرهای استان احتمال خطر آفرینی دارد و به این دلیل باید نکات ایمنی را در نظر گرفت.

آملازاده با اشاره به اینکه فرمانداران نکات ایمنی را در جاده‌های روستایی اجرا کنند، خاطر نشان کرد: باران‌ها در شهرهای رامهرمز و ایذه احتمال ایجاد خطراتی دارد و به این دلیل به فرمانداران در این شهرها هشدار داده شده است که روستاهای در مسیر روان آب را تخلیه کنند تا خطری برای شهروندان به وجود نیاید.

مدیر کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان با اشاره به اینکه جاده‌های خطر آفرین باید مسدود شود، تاکید کرد: فرمانداران به ویژه در شهرهای ایذه، بهبهان، رامهرمز و باغملک باید جاده‌های بین شهری که در مسیر روان آب جاری شده از کوه هستند را مسدود کنند.

*زلزله دزفول خساراتی نداشته است

مدیر کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان اظهار داشت: صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی 3 ریشتر حوالی شهرستان دزفول در منطقه سالند را لرزاند که این زلزله خسارات مالی و جانی برجای نگذاشت.

وی تاکید کرد: باید در راستای ارتقای آموزش‌های لازم بین مردم تلاش کرد تا در صورت بروز زلزله خسارت‌های جانی به حداقل کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از بارش باران‌های آهسته در خوزستان ساعاتی پیش بارش باران شدید در شهرهای استان آغاز شده است و این بارش‌ها از عصر امروز با باد شدید همراه بوده است.

انتهای پیام/72006/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول