اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم خواستار شد

لزوم برخورد جدی با مشکل سد معبر در جهرم

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: سد معبر موجب تضییع حقوق شهروندان و باعث ترافیک در سطح شهر جهرم شده که باید این مشکل هر چه سریع‌تر بر طرف شود.

لزوم برخورد جدی با مشکل سد معبر در جهرم

علی حسین رعیتی فرد امروز در حاشیه سرکشی از مراکز صنفی جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: یکی از حقوق اولیه شهروندان حق تردد آسان و بدون مشکل در معابر است که این حق در پاره‌ای مواقع توسط برخی افراد سودجو نادیده گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه سد معبر موجب تضییع حقوق شهروندان و گره خوردن ترافیک در سطح شهر می‌شود، افزود: علاوه بر دست‌فروشان، تعدادی از کسبه و مغازه‌داران نیز با اشغال پیاده‌روها، عبور و مرور مردم را با مشکل مواجه کرده‌اند که دستگاه‌های متولی باید به جدیت با این معضل برخورد کنند.

فرماندار جهرم با بیان اینکه در برخورد با پدیده سد معبر باید مؤلفه‌های اجتماعی، فرهنگی و ارشادی مد نظر قرار گرفته و با متخلفان برخورد قانونی شود، خاطرنشان کرد: در دو ماه گذشته از 250 واحد صنفی بازرسی شده در جهرم پرونده 50 واحد متخلف در دست بررسی و اقدام قرار گرفته است.

رعیتی فرد همچنین از مغازه‌داران جهرمی خواست که حریم پیاده‌روها را حفظ کرده و با رعایت مسائل شرعی و قانونی از سد معبر جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2448/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول