اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پاس همدان:

نیم‌فصل دوم جای آزمون و خطا نیست/ عملکرد مثبت صوفی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پاس همدان درباره نیم‌فصل دوم گفت: کار در نیم‌فصل دوم بسیار سخت است و نباید کوچکترین اشتباهی داشته باشیم چرا که این مرحله جای آزمون و خطا نیست.

نیم‌فصل دوم جای آزمون و خطا نیست/ عملکرد مثبت صوفی

عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل باشگاه پاس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به انتخابات هیئت فوتبال استان در این هفته اظهار داشت: عباس صوفی در این چهار ساله بسیار برای فوتبال استان همدان زحمت کشید و عملکرد ایشان مثبت بوده است.

فارس:درباره شرایط برگزاری تمرینات پاس توضیح دهید؟

رمضانی: ما با توجه به اردویی که در تهران گذاشتیم تمرینات بسیار پر فشار و خوبی را داشته‌ایم ضمن اینکه باید از مجتبی خورشیدی تشکر کنم که در نبود وینگو بگوویچ رهبری تیم را بر عهده داشت.

 بعد از اینکه وینگو از مرخصی آمد در تهران تمرینات خود را ادامه دادیم یک مسابقه دوستانه بسیار خوب با پیکان تهران گذاشتیم و یک بازی هم با تیم ملی نوجوان داشتیم که با نتیجه پر گل سه بر صفر این تیم را شکست دادیم.

امروز استراحت می‌کنیم و چهارشنبه یک تمرین سبک انجام می‌دهیم و پنجشنبه ساعت 15 برای بازی با شهرداری به تبریز می‌رویم.

فارس: درباره انتخابات این هفته هیئت فوتبال استان صحبت کنید؟

رمضانی: عباس صوفی در خدمات چهار ساله‌ خود به هیئت فوتبال، آسیاویژن را در همدان فعال کرد و زحمات بسیار زیادی کشید و حالا بنابر تشخیص شخصی نمی‌خواهد دیگر در عرصه هیئت فوتبال باشد.

 در حال حاضر در انتخابات هیئت فوتبال محمد عیوقیان و نصرت‌الله‌ ملکی کاندیدا شده‌اند، امیدوارم هر کدام از این دوستان که به صلاح فوتبال استان است رأی بیاورند و منشأ خیری برای فوتبال استان باشند.

 در هر حال بنده باید به هر دوی این افراد بگویم که همدان از فوتبال سنتی خارج شده و به فوتبال مدرنیته وارد شده و فضای کار بسیار سخت است و باید بیش از اندازه فعالیت کنند و مطلوب این است که شبانه‌روز در اختیار فوتبال باشند.

فارس: تا به حال جذب بازیکن داشته‌اید؟

رمضانی: ما به علت بحث بدهی که داریم تاکنون جذب بازیکن نداشتیم ولی با تلاش‌هایی که داشتیم رفع تعلیق شدیم و احمد‌ تقوی را از ابومسلم مشهد جذب کردیم.

فارس: حضور الوند در این فصل در لیگ دسته اول تا چه اندازه به فوتبال همدان کمک کرده؟

رمضانی:  قطعاً حضور این تیم در استان همدان مثمرثمر بوده است، مخصوصا با نتایج خوبی که گرفته این امر بیشتر مشهود است و امیدوارم نیم فصل دوم هم روی خط برد و گرفتن نتیجه باشند.

فارس: درباره بازی جمعه برابر شهرداری تبریز صحبت کنید؟

رمضانی: بازی سختی است، انشاالله بازیکنان با یک برد شیرین به همدان برگردند تا بتوانیم در روند نتیجه‌گیری موفق عمل کرده باشیم.

فارس: صحبت‌هایی داشتید مبنی بر اینکه من ناخدای این کشتی هستم و هرکس با من همراه نباشد باید از کشتی خارج شود، در این‌باره بفرمایید.

رمضانی: نیم‌فصل دوم جای آزمون و خطا نیست و کسی که همراه پاس نباشد قطعاً از ما جدا خواهد شد حالا یک عده‌ای هستند که بنابر تشخیص من تغییر پست می دهند ولی در مجموعه می‌مانند ولی یک عده جدا می‌شوند همان‌طور که سه بازیکن از جمع ما جدا شدند.

فارس: درباره حضور بابک صمدیان در مدیریت آکادمی پاس توضیح دهید؟

رمضانی: صمدیان مربی تحصیل‌کرده‌ای است، با توجه به اینکه برزگر استعفا داد تصورم این بود که از خود بدنه آکادمیک یکی را منصوب کنیم، لذا با بابک صمدیان صحبت کردم و قبول کرد.

 فارس: مدیرعاملی در لیگ برتر سخت‌تر است یا لیگ دسته اول؟

رمضانی: در مجموع مدیر عاملی در فوتبالی ایران سخت است مخصوصا اگر امکانات و پول نباشد سخت‌تر می‌شود، همچنین در فضای بدهکاری که باشید بدتر می‌شود که بنده در این فضا هستم.

فارس: علت ضعیف شدن فوتبال ملی ما چیست؟

رمضانی: تیم‌های پایه ما خوب عمل نمی‌کنند و کارخانه بازیکن‌سازی تعطیل شده و همین امر موجب بروز مشکلاتی شده است، زمانی که تیم‌های پایه به شکلی تغییر کردند که پدر و مادرها پول دادند که فرزندانشان وارد مجموعه فوتبال شوند باعث بدبختی فوتبال ما شد.

 اگر این معضل حل شود و اگر بتوان فوتبال آموزشگاه‌ها را راه‌اندازی کنند زمینه ارتقای وضعیت فوتبال مهیاتر می‌شود.

فارس: 16 تیمی شدن لیگ برتر به فوتبال ما کمک می‌کند؟

رمضانی: به نظر من طرح خوبی است چون وسعت کشور ما زیاد است ولی متأسفانه امکانات کمی داریم، باید اول ساختارسازی کنیم بعد تیم‌ها را افزایش دهیم.

شما الآن نگاه کنید، در حال حاضر گهر زاگرس فارغ از امکانات حرفه‌ای است ولی حقش است که به لیگ برتر صعود کرده و باید در لیگ برتر بازی کند، ولی شهری مانند کاشان که تیم ندارد ورزشگاه 15 هزار نفری ساختند و موش و گرگ و شغال در این ورزشگاه به جای فوتبال هست.

=============

محمدرضا بهرامی‌صفت

انتهای پیام/2499/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول