اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حوزه‌های علمیه همدان خبر داد

برگزاری نشست هم‌اندیشی وحدت حوزه و دانشگاه در همدان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه استان همدان از برگزاری جلسه هم‌اندیشی حوزه و دانشگاه در همدان خبر داد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی وحدت حوزه و دانشگاه در همدان

حجت‌الاسلام مهدی فاطمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه نهم دی ماه روز بصیرت دینی و ولایی مردم بود، اظهار داشت: در آستانه یوم‌الله 9 دی ماه حوزه علمیه همدان اقدام به برگزاری جلسه هم‌اندیشی حوزه و دانشگاه در راستای تعامل بیشتر بین این 2 نهاد کرده است.

وی با بیان اینکه این برنامه هم‌اندیشی در سالن اجتماعات کتابخانه مرحوم آیت‌الله آخوند برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مراسم رؤسای دانشگاه بوعلی، علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور حضور دارند چرا که هدف تعامل و تبادل نظر بین رؤسای حوزه و دانشگاه است.

معاون آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه همدان با بیان اینکه این برنامه هفتم آذر ماه ساعت 9:30 صبح برگزار می‌شود بر لزوم تعامل و ارتباط دوسویه بین حوزه و دانشگاه صحه گذاشت.

وی عنوان کرد: موضوع این نشست هم اندیشی، بصیرت و وحدت حوزه و دانشگاه است که به نوبه خود عامل بسیار مهمی در پیشبرد اهداف علمی و دینی نظام است.

فاطمی‌پور با بیان اینکه وحدت بین حوزه و دانشگاه از منویات و مطالبات رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری است، ابراز داشت: امیدواریم با برگزاری چنین جلساتی بتوانیم در راستای تحقق منویات ایشان گام برداریم.

انتهای پیام/89004/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول