اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی مس کرمان:

قاسم‌پور برابر سپاهان روی نیمکت حاضر نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: به دلیل آن که مدیریت باشگاه تاکنون نتوانسته مشکلات قرارداد و متمم‌های کادر فنی را حل و فصل کند، قاسم‌پور در دیدار مقابل سپاهان بر روی نیمکت تیم حاضر نمی‌شود.

قاسم‌پور برابر سپاهان روی نیمکت حاضر نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حسین کاشی‌نژاد شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: روی نقاط ضعف و قوت سپاهان کار و این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم، یکی از دلایل حضور این تیم در صدر جدول هماهنگی مطلوب خط هافبک و حمله این تیم است.

وی در مورد عدم حضور ابراهیم قاسم‌پور در نشست خبری پیش از این دیدار عنوان کرد: غیبت وی به دلیل پا برجا ماندن همین مشکلات است از زمان حضور مدیریت فعلی در باشگاه مس حدود چهار ماه می‌گذرد، اما وی نه تنها تاکنون مشکلات مالی و متمم‌های موجود در قرارداد‌های ما را حل نکرده، بلکه هر روز با امروز و فردا کردن به ما وعده می‌دهد.

کاشی‌نژاد با بیان اینکه قاسم‌پور قطعا فردا بر روی نیمکت مس نمی‌‌نشیند، گفت: مدیریت باشگاه به کادر فنی بی‌توجه است، فردا تعطیلات سال نو میلادی است، اما باشگاه حتی ریالی به دو مربی خارجی کادر فنی به عنوان دستمزد و یا مبلغی از قراردادشان پرداخت نکرده، این دو مربی نیازی به صدقه ندارند، بلکه آنها نیازمند حقشان هستند.

مربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه از زمان مدیریت جدید به کادر فنی توجهی نشده است، افزود: هنوز 50 درصد از قرارداد فصل گذشته‌ام را دریافت نکرده‌ام، البته این مشکل برای همه اعضای کادر فنی است، آستانه تحمل ابراهیم قاسم‌پور خیلی بالاست، اما پس از گذشت هشت ماه تحمل کردن این مسئله وی تصمیم گرفته تا بنا به همین بی‌توجهی‌ها فردا روی نیمکت تیم ننشیند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که این اقدام کادر فنی را گروکشی کادر فنی از مدیریت دانسته بود، افزود: اصلا این مسئله نیست، ما همیشه بر سر تمرینات تیم حضور داشته‌ایم و با جدیدت کار خود را دنبال کرده‌ایم، شک نکنید که قاسم‌پور فرد پولکی نیست، اما به دلیل این بی‌توجهی‌ها این تصمیم را اعمال کرده است.

کاشی‌نژاد با بیان اینکه ما استعفا نمی‌دهیم، مگر آن که اخراجمان کنند، گفت: در این باشگاه افرادی که پچ‌پچ می‌کنند، عزیز‌تر هستند و افرادی که مس را برای مس می‌خواهند، ترد شده‌اند‌ به نظر من گنجعلی‌‌خانی فردی با توان مدیریتی خوبی بود.

مربی مس کرمان با بیان اینکه 30 سال است در فوتبال حضور دارم و با مدیران زیادی کار کرده‌ام، تصریح کرد: یکی از وظایف و موارد تخصص مدیریت حل و فصل مشکلات و معضلات است، برای مثال قسط دوم قرارداد ما 30 درصد کل قراردادمان بوده است، اما این مبلغ به صورت قطره چکانی و 10 درصد‌ 10 درصد پرداخت شده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه قاسم‌پور در داماش گیلان نیز همین مشکلات را داشت، گفت: داماش پولی نداشت، اما با تمام این مشکلات ما تا دقیقه پایانی کنار تیم بودیم و کار خود را انجام دادیم، ما در نهایت بر سر حرف پایانی عابدینی از این تیم جدا شدیم.

وی قاسم‌پور را فردی سالم و با کارنامه کاری شفاف دانست و عنوان کرد: اگر کسی قصد زیر آبی رفتن داشته باشد و مدام شما را معطل کند چه واکنشی از خود نشان می‌دهید، وی فوتبالی نیست و خیلی از مسائل را نمی‌تواند درک کند.

مربی تیم فوتبال مس کرمان اذعان داشت: ما همانند برنامه‌ای که در بین تعطیلات لیگ برای آماده‌سازی تیم به وی ارائه کردیم و اعمال نشد در نیم فصل نیز لیستی برای جذب چند بازیکن به مدیریت باشگاه دادیم، اما آنها در جذب بازیکنان مدنظر ما خود را ناتوان نشان دادند.

کاشی‌نژاد گفت: با تمام این تفاسیر بازیکنان ما در شرایط بسیار خوبی روحی و روانی قرار دارند و برای کسب نتیجه خوب به مصاف سپاهان می‌روند. 

انتهای پیام/80011/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول