اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی علی‎آبادکتول:

دشمن با ترویج ناامیدی قصد توقف حرکت نظام را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی‎آبادکتول گفت: وظیفه امروز ما این است که با تأسی از آموزه‎های دینی و آیات امیدوارانه‎ای که در قرآن است، تلاش کنیم تا انقلا‌‌ب‌ اسلامی را به صاحب اصلی آن، امام عصر (عج) برسانیم.

دشمن با ترویج ناامیدی قصد توقف حرکت نظام را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدعلی حسینی بعدازظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی شهرستان علی‎آبادکتول اظهار داشت: از دیدگاه اسلام و دیگر ادیان الهی یکی از عوامل پیشرفت هر جامعه، داشتن امید و مأیوس نشدن از انجام کارها است.

وی تصریح کرد: امید یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در همه حرکت‎های پیامبران الهی در تمام مباحث است که تأثیر آن نیز در تاریخ مشاهده می‎شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی‎آبادکتول با اشاره به سخنان پیامبر اسلام(ص) افزود: پیامبر ما همیشه به داشتن امید تأکید داشتند و فرمودند امید برای امت ما رحمت است زیرا اگر امید و آرزو نبود هیچ مادری فرزند را پرورش نمی‎داد و هیچ باغبانی درختی نمی‎نشاند.

دشمن در پی ایجاد یأس و ناامیدی در بین مسلمانان است

حسینی اذعان داشت: دشمن در پی ایجاد یأس و ناامیدی در بین مسلمانان است، قبل از انقلاب اسلامی دشمن با گفته‎هایی همچون هیچ حکومت اسلامی‎ تا قبل از ظهور امام زمان (عج) تشکیل نخواهد شد، در پی پاشاندن بذر ناامیدی و یاس بین مردم بود، اما انقلاب با نگاه امیدوارانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و از فردای انقلاب نیز دشمن با تمام ایده‎ها و ترفندها درصدد رواج یاس و ناامیدی در جامعه اسلامی بود تا مردم را در مسیر یأس و ناامیدی قرار دهد.

رئیس اداره تبلیغات‌اسلامی شهرستان علی‎آبادکتول گفت: همه دنیا در مقابل نظام اسلامی ایستاده است تا این ملتی را که با امید به پروردگار عالم و با تأسی به قرآن و تحت رهبری‎های خردمندانه امام راحل(ره) در آن زمان و مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام عصر(عج)، امیدوارانه رو به جلو حرکت می‎کنند و در همه عرصه‎های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در حال پیشرفت و رشد هستند را از حرکت متوقف سازند.

باید با پیروی از رهبری قله‎های پیشرفت و پیروزی را فتح کنیم

حسینی خاطرنشان کرد: امروز باید بیدار و هشیار باشیم و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری که بابصیرت و آگاهی از فتنه‎های دشمن، روح امید را در جامعه القا می‎کنند بتوانیم قله‎های پیشرفت و پیروزی را فتح کنیم.

انتهای پیام/2307/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول