اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

استقلال 2 گل به میزبان تقدیم کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پیام صنعت آمل در دیداری تدارکاتی با صف‌آرایی مقابل استقلال ساری تیم حاضر در لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور در زمین خود متحمل شکست دو بر صفر شد.

استقلال 2 گل به میزبان تقدیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تیم فوتبال پیام صنعت آمل که در لیگ دسته سه فوتبال کشور حضور دارد، در دیداری تدارکاتی مقابل استقلال ساری تیم حاضر در لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور صف‌آرایی کرد.

دو تیم بعدازظهر امروز در این دیدار دوستانه که در مجموعه ورزشی شهدای لیتکوه آمل برگزار شد به دیدار هم رفتند که در پایان شاگردان حسین ولی‌نژاد با اختلاف دو گل شکست را پذیرفتند.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پیام صنعت آمل در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: دیدارهای تدارکاتی بیشتر برای شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم بوده و پیروزی و یا شکست در آن تفاوتی ندارد.

وی با اعلام اینکه در تعطیلات نیم فصل نخست لیگ دسته سه کشور می‌توان با دیدارهای تدارکاتی نواقص و اشتباهات را برطرف کرد در مورد این دیدار گفت: دو تیم در این دیدار تدارکاتی بازی قابل قبول را به نمایش گذاشتند البته به دلیل اینکه بازیکنان ما در دیدار سنگین روز گذشته در استان گلستان مقابل اتکا تیم حاضر در لیگ دسته دو کشور صف‌آرایی کردند که با نتیجه تساوی دو بر دو به این نبرد به پایان رسید ترکیب اصلی خود را در اختیار نداشتیم و با نظر سرمربی تیم بیشتر بازیکنان ذخیره را میدان دادیم.

وی با تقدیر و تشکر از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل تیم تصریح کرد: تمرینات منسجم و منظم پیام صنعت هر روز با آمادگی جسمانی، بدنسازی، کار گروهی، کار با توپ و ارایه تکنیک و تاکتیک دنبال می‌شود.

وی با تاکید اینکه پیام صنعت به عنوان صدرنشین گروه سوم این رقابت‌ها راهی تعطیلات نیم فصل شد، خاطرنشان کرد: این تیم از هشت بازی انجام شده خود در نیم فصل نخست با چهار پیروزی، چهار تساوی و کسب 16 امتیاز تیم بدون شکست این رقابت‌ها است.

به گزارش فارس، دیدار نخست دور برگشت لیگ دسته سه فوتبال باشگاه‌های کشور عصر 16 دی ماه سال جاری با صف‌آرایی پیام صنعت آمل در دیداری خانگی مقابل استقلال ری پیگیری می‌شود.

علاقمندان به فوتبال می‌توانند با حضور در استادیوم ورزشی شهدای لیتکوه تیم محبوب خود را حمایت کنند.

انتهای پیام/86012/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول