اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر سمن‏های سمنان:

سازمان‏های مردم‏نهاد در اجرای برنامه‏های شهرستانی مشارکت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر سازمان‏های مردم‏نهاد شهرستان سمنان بر لزوم مشارکت بیشتر سازمان‏های مردم‏نهاد در اجرای برنامه‏های فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان سمنان تاکید کرد.

سازمان‏های مردم‏نهاد در اجرای برنامه‏های شهرستانی مشارکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در جلسه هیئت نظارت بر سازمان‏های مردم‏نهاد که در فرمانداری سمنان تشکیل شد، خواستار فعال‏تر شدن و نظارت بیشتر هیئت نظارت بر سازمان‏های مردم‏نهاد شهرستان سمنان و مراجع صدور مجوز برای رعایت قوانین و مقررات توسط مؤسسات و تشکل‏های مردمی شد.

وی ادامه داد: لزوم وحدت رویه دستگاه‏های ذی‏ربط در این بخش ضروری بوده و زمینه مشارکت و حضور سازمان‏های مردم‏نهاد در برنامه‏های فرهنگی و اجتماعی شهرستان سمنان باید بیشتر فراهم شود.

در این جلسه مواردی مورد بررسی قرار گرفت که درخواست تاسیس سازمان مردم‏نهاد «حمایت از کودکان و دانش‏آموزان استثنایی محبین‏الائمه قومس»، درخواست تاسیس سازمان مردم‏نهاد «انجمن طلاب جوان» و بررسی نهایی درخواست تاسیس موسسه «خانه آئین مهرورزی» از جمله آنها بود.

همچنین گزارش بازدید آبان ماه دبیرخانه هیئت نظارت بر سازمان‏های مردم‏نهاد شهرستان سمنان از مؤسسات و جلسه با مدیران عامل برخی از این سمن‏ها، گزارش بازدید از موسسه خیریه امام زمان(عج)، درخواست انجمن امداد بیماران سرطانی کومش در خصوص برپایی نمایشگاه ملی در سمنان در بهمن ماه با حضور سمن‏های کشوری و . . . در این نشست مورد رسیدگی قرار گرفت.

پس از بحث و تبادل نظر اعضا، برای ارسال اساسنامه موسسات خیریه از سوی اداره بهزیستی شهرستان سمنان برای تطبیق به هیئت نظارت بر سازمان‏های مردم‏نهاد شهرستان سمنان تصمیم‏گیری شد.

همچنین درباره نظارت بر گزارش‏های مالی تشکل‏های زیر پوشش و در صورت لزوم ارائه آموزش‏های لازم، برگزاری دو جلسه آموزشی برای توانمندسازی موسسات، موافقت با درخواست تاسیس موسسه حمایت از کودکان و دانش‏آموزان استثنایی محبین‏الائمه قومس، بررسی درخواست تاسیس انجمن طلاب جوان و موافقت با درخواست انجمن امداد بیماران سرطانی کومش در خصوص برپایی نمایشگاه سراسری تصمیم‏گیری شد.

انتهای پیام/22493/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول